5:13 pm - Saturday April 19, 0228

Peste 450 de studenți au mers în vizită la mari companii, în „Săptămâna Porților Deschise la UBC” Palas Iași

*„Săptămâna Porților Deschise la United Business Center (UBC)” Palas Iași * 18 companii implicate * peste 450 de studenți participanți * 10 facultăți din cadrul Universității „Alexandru Ioan Cuza” și Universității „Gheorghe Asachi” din Iași * tur de companie, discuții aplicate și testări de programe

Săptămâna trecută, în ansamblul Palas s-a desfășurat un maraton de vizite ale studenților la companiile prezente în clădirile de birouri United Business CenterPeste 450  de tineri au interacționat cu angajatorii, au descoperit cum este să lucrezi și care sunt provocările în domeniile IT, outsourcing și financiar – bancar, dar și care sunt oportunitățile în dezvoltarea carierei lor. Totul, în cadrul evenimentului „Săptămâna Porților Deschise la UBC”, organizat de compania IULIUS. „A fost o inițiativă în premieră, prin care am reunit 18 mari companii din Iași, deschise să primească studenții, să le prezinte cultura lor organizațională și să vină în întâmpinarea tinerilor care își doresc să acceseze programe de internship sau să se angajeze. Evenimentul s-a bucurat de un interes sporit, atât din partea studenților, cât și din partea companiilor, ceea ce ne impulsionează să organizăm astfel de acțiuni, menite să creeze o legătură directă între tineri și angajatori”, a declarat Alexandra Stroea, project manager „Săptămâna Porților Deschise la UBC”.

Cei peste 450 de tineri înscriși studiază la diferite specializări din cadrul Universității „Alexandru Ioan Cuza” și Universității Tehnice „Gheorghe Asachi” din Iași și au fost repartizați la vizitele în companii în funcție de domeniul lor de interes, astfel încât programul să aibă rezultate de impact pentru fiecare dintre ei. Participanții au fost entuziaști, curioși și, la final, cei mai mulți dintre ei s-au arătat interesați să aplice pentru programele de formare și de internship care le-au fost prezentate. „Facultatea de Economie și Administrarea Afacerilor din cadrul Universității Alexandru Ioan Cuza din Iași sprijină și încurajează toate inițiativele potențialilor angajatori destinate studenților economiști. «Săptămâna Porților Deschise la UBC» reprezintă un eveniment important pentru studenții noștri, care pot afla direct de la sursă ce așteptări și ce exigențe are un angajator. De asemenea, studenții pot obține detalii importante cu privire la posibilitățile de stagii de practică, știut fiind faptul că pregătirea practică are un rol semnificativ în creșterea șanselor viitorilor absolvenți de a găsi un loc de muncă interesant”, a spus prof. univ. dr. Costel Istrateprodecan al Facultății de Economie și Administrarea Afacerilor din cadrul Universității Alexandru Ioan Cuza din Iași.

Amazon, Yonder, OSF Global Services, Veoneer, UniCredit Business Integrated Solutions, Conduent, Endava, Bentley Systems România, Accenture, Centric IT Solutions România, Capgemini, Basware Corporation, Ness Digital Engineering, Optymyze, Bitdefender, TiVo, Banca Transilvania și Raiffeisen Bank sunt companiile care și-au deschis porțile pentru studenți. Pe lângă turul sediului, au organizat și diferite activități interactive, precum dezvoltarea abilităților hard & soft, studii de caz pe proiectele în desfășurare sau discuții directe cu angajații experimentați. „Ne face întotdeauna o reală plăcere să interacționăm cu tinerii pasionați de tehnologie și domeniul în care studiază, așa cum a fost grupul de studenți ieșeni, de la facultățile cu profil tehnic. Am avut ocazia să povestim cu ei despre viitorul televiziunii, dar și despre subiecte precum produsele TiVo, cultura TREC (TiVo Romania Engineering Center), cum poți obține un internship în cadrul companiei noastre. Am primit, pe tot parcursul evenimentului, multe întrebări de la grupul de studenți interesați de QE, Java și C++. Felicitări organizatorilor și sper să ne revedem la edițiile viitoare, cu tineri cel puțin la fel de interesanți”, au precizat reprezentanți ai companiei TiVo.  

Programul „Iași, orașul viitorului tău”, lansat de compania IULIUS în luna februarie, are scopul de a promova Iașul la nivel regional, drept un centru academic, ce oferă multiple oportunități în dezvoltarea carierei, dar și ca oraș cu numeroase posibilități de petrecere a timpului liber. Programul include numeroase alte activități, precum: conferințe, caravane regionale, prezentări ale ofertei locurilor de muncă, întâlniri cu ONG-urile studențești de la diferite specializări, facilitarea unor discuții cu profesioniști din cadrul multinaționalelor prezente în Iași, sesiuni de training specializate și multe altele. 

Filed in: Economic, Informațía zilei

Comments are closed.

;