5:14 pm - Saturday April 20, 6667

Comunitatea magazinelor online din zona Moldovei își dă întâlnire la Iași

Comunitatea magazinelor online din zona Moldovei își dă întâlnire în data de 6 noiembrie, la Grand Hotel Traian, cu specialiști în e-commerce, furnizori de servicii web și pasionați ai domeniului. Opt speakeri vor susține workshop-uri și prezentări menite să găsească o rezolvare problemelor cu care aceștia se confruntă.
”Valentin Radu, CEO al Marketizator, va face o trecere în revistă a celor mai importante zece greșeli de marketing ale magazinelor online, explicând și oferind informații despre cum pot fi acestea evitate sau remediate. Claudiu Murariu se va alătura speakerilor de la TeCOMM, pentru a vorbi despre Enhanced Ecommerce, una dintre ultimele funcţionalităţi adăugate platformei Google Analytics. Dacă până acum rapoartele avansate de ecommerce erau disponibile doar companiilor cu bugete considerabile pentru tool-uri de web analytics avansate, acum toate aceste unelte sunt disponibile gratuit oricărui magazin online, indiferent de dimensiune. Ioana Barbu, Conversion Optimization Manager la Bitdefender, va veni cu soluții practice pentru a crește rata de conversie. Ea va explica rolul design-ului în creşterea conversiei,  folosirea elementelor de persuasiune în materiale şi despre ce trebuie să avem în vedere pentru a  face un AB test corect. Adrian Mihai este Managing Partner la FAN Courier și vine la TeCOMM să împărtășească proprietarilor de magazine online secrete pentru creșterea calității serviciilor de livrare și de procesare a comenzilor online. Elena Dobre, Online Marketing Specialist la Conversion şi Digital Marketing Strategist la Naspers, vine să ne vorbească despre campanile pe mobil exemplificând cu cele mai bune practici ale domeniului. Dragoș Smeu, Head of PPC Department la WebDigital, vine în Iași pentru a răspunde la întrebarea: “Când trebuie să oprești o campanie care nu convertește?”. Explicând ce trebuie verificat, ce KPI-uri necesită o analiză înainte de a lua decizia, ce stadii de achiziție trebuie urmărite când vine vorba de performanța campaniilor pay-per-click marketing și cum repartizezi bugetele în funcție de tipul de strategie PPC aplicată, veți obține toate informațiile necesare pentru a lua decizia potrivită în legătură cu menținerea sau închiderea unei campanii care nu convertește”, precizează organizatorii evenimentului, într-un comunicat de presă.

Filed in: Economic

Comments are closed.

;