Yellow Store deschide un magazin în Palas Mall pentru iubitorii de fotografie din nord-estul ţării

Întreaga gamă de produse Nikon – disponibilă şi la Iaşi, din 31 mai 2012.

SKIN, unic importator Nikon în România şi distribuitor al unora dintre cele mai importante brand-uri în tehnologia informaţiei, deschide primul magazin Yellow Store din nord-estul României. Adresat pasionaţilor de fotografie din regiune, Yellow Store este situat în Palas Mall, va ocupa aproximativ 65 mp şi va fi inaugurat pe 31 mai 2012, o dată cu deschiderea ansamblului urbanistic din centrul oraşului Iaşi. SKIN deschide în Palas Mall al 5-lea magazin din ţară, după Bucureşti, Cluj-Napoca, Constanţa şi Craiova.

Clienţii aflaţi la începutul drumului în arta fotografică sau cei avansaţi vor găsi în Yellow Store echipamente sau truse foto complete: de la aparate compacte cu tehnologii de ultim moment (zoom până la 42X), filmare full HD sau touch screen, până la camere profesionale DSLR care declanşează 11 cadre pe secundă.

Deşi vinde întreaga gamă de aparate, obiective, bliţuri, accesorii şi optică sportivă marca Nikon, Yellow Store comercializează şi articole ale mărcilor Lowepro, trepiede Velbon, filtre Marumi, precum şi carduri de memorie Lexar şi SanDisk. Toate produsele pot fi testate în Palas Mall, iar consultanţi cu expertiză vor fi la dispoziţie cu informaţii complete oferite celor care doresc să achiziţioneze sau să descopere funcţionalitatea camerelor, opticii şi accesoriilor. Dincolo de performanţele tehnice şi comerciale ale renumitului producător japonez, aparatele foto DSLR Nikon şi obiectivele NIKKOR au, la Yellow Store, 3 ani de garanţie pentru a sublinia astfel superioritatea tehnică şi fiabilitatea echipamentelor.

Despre Palas

Ansamblul Palas, dezvoltat de compania Iulius Group, introduce conceptul „lifestyle center” pe piaţa de „mixed-use developments” din România. Acesta este un centru multifuncţional regional şi cuprinde: spaţii comerciale, clădiri de birouri clasa A, hoteluri de 4*, apartamente, cea mai mare parcare subterană din ţară (cu aproximativ 2.500 de locuri), grădină publică de 50.000 mp, cinema multiplex, amfiteatru în aer liber şi patinoar sezonier.

Componenta de retail a ansamblului Palas este unică prin mixul între „shopping mall” şi „shopping street”.

  • Palas Mall va avea o suprafaţă închiriabilă de 47.500 mp şi va avea 132 de magazine, food court cu 1.300 locuri, Village Cinemas cu 9 săli şi una de tip VMAX, cafenele, restaurante cu specific internaţional, hypermarket Auchan, zone de joacă pentru copii şi variate posibilităţi de entertainment.
  • Palas Shopping Street va fi prima stradă comercială de nivel occidental din România şi va totaliza 35 de magazine, desfăşurate pe o suprafaţă închiriabilă de 6.600 mp.

Printre brand-urile care vor fi prezente la Palas se numără Auchan, H&M, Tommy Hilfiger, Massimo Dutti, Zara, C&A, Humanic, New Look, Douglas, Stradivarius, Bershka, Pull and Bear, Oysho, LC Waikiki, Stefanel, Hervis Sports, Levi’s, Motivi, Oodji, L’Occitane, Sephora, Intersport, Deichmann, Ecco, Il Passo, Auchan, Subway, KFC Drive Thru, Pizza Hut Delivery etc.

Filed in: Economic, Informațía zilei

Comments are closed.

;