D’S DAMAT deschide la Palas Mall Iași primul magazin din afara Bucureștiului

Primul magazin D’S Damat din afara Bucureştiului se deschide în Palas Mall Iaşi, pe 31 mai 2012. În urma parteneriatului cu Iulius Group, retailer-ul prezent în 31 de ţări va inaugura, tot anul acesta, un magazin şi în Iulius Mall Cluj. Suprafaţa celor două centre de vânzări va depăşi 300 mp. În primăvara anului 2013, D’S Damat va tăia panglica primei reprezentanţe din vestul ţării, în Iulius Mall Timişoara.

În Palas Mall, D’S Damat introduce în premieră internaţională pentru propria reţea noul concept de magazin, amenajat avangardist. Pentru clienţii din nord-estul României, retailer-ul care se adresează în exclusivitate bărbaţilor va avea discount de 30% la toate articolele.

D’S Damat este versiunea comercială a liniei Damat Tween, lider pe segmentul menswear din Turcia încă din 2012. Marca oferă clienţilor o garderobă elegantă şi casual, modernă deopotrivă pentru toate ocaziile, cu o gamă variată de produse accesibile şi competitive, la o calitate ridicată. Deoarece D’S Damat garantează un look modern şi dinamic, în care vestimentaţia se asortează uşor, confortabilă prin croiul său şi din materiale în trend, brand-ul este, încă de intrarea pe piaţa din România, unul dintre preferatele oamenilor de televiziune şi nu numai. Cătălin Botezatu, Mihai Gâdea, Mihai Morar, Radu Tudor, Mircea Badea, Cătălin Măruţă, Virgil Ianţu, Răzvan Dumitrescu, Victor Ciutacu şi Christian Sabagh fiind doar câţiva dintre cei care au ales să poarte, indiferent de sezon, colecţiile D’S Damat.

Bărbaţii care ştiu să se îmbrace găsesc într-un singur magazin D’S Damat vestimenţie complet accesorizată, de la costume, cămăşi, veste, smoking-uri şi paltoane, până la pantofi, cravate, fulare, pălării, curele şi bijuterii.

Despre Palas

Ansamblul urbanistic Palas, dezvoltat de compania Iulius Group, introduce conceptul „lifestyle center” pe piaţa de „mixed-use developments” din România. Acesta va fi inaugurat pe 31 mai 2012 şi este un centru multifuncţional regional, care cuprinde: spaţii comerciale, clădiri de birouri clasa A, hoteluri de 4*, apartamente, cea mai mare parcare subterană din ţară (cu 2.500 de locuri), grădină publică de 50.000 mp, cinema multiplex, amfiteatru în aer liber şi patinoar sezonier.

Componenta de retail a ansamblului Palas este unică prin mixul între „shopping mall” şi „shopping street”.

  • Palas Mall va avea o suprafaţă      închiriabilă de 47.500 mp şi 132 de magazine, food court cu 1.300 locuri,      Village Cinemas cu 9 săli şi una de tip VMAX, cafenele, restaurante cu      specific internaţional, hypermarket Auchan, zone de joacă pentru copii şi      variate posibilităţi de entertainment.
  • Palas Shopping Street va fi      prima stradă comercială de nivel occidental din România şi va totaliza 35      de magazine, desfăşurate pe o suprafaţă închiriabilă de 6.600 mp.

Printre brand-urile prezente la Palas se numără Auchan, Village Cinemas, H&M, Tommy Hilfiger, Massimo Dutti, Zara, C&A, Humanic, New Look, Douglas, Stradivarius, Bershka, Pull and Bear, Oysho, LC Waikiki, Stefanel, Hervis Sports, Levi’s, Motivi, Oodji, L’Occitane, Sephora, Intersport, Deichmann, Ecco, Il Passo, Yellow Store, Subway, KFC Drive Thru, Pizza Hut Delivery etc.

 

Filed in: Economic, Informațía zilei

Comments are closed.

;