Cursuri dedicate perfecţionării mediului de afaceri la Camera de Comerţ şi Industrie Iaşi

În perioada următoare, Camera de Comerţ şi Industrie Iaşi va organiza două cursuri interesante dedicate perfecţionării mediului de afaceri local.

Astfel, Camera de Comerţ şi Industrie Iaşi şi Asociaţia de Standardizare din România vă invită să participaţi la cursul „Valoarea adăugată de noul SR EN ISO 19011  auditurilor sistemelor de management”, desfăşurat cu ocazia publicării versiunii române a standardului SR EN ISO 19011:2011 – Ghid pentru auditarea sistemelor de management.

Cursul are rolul de a vă informa asupra modificărilor majore ale standardului, de a vă familiariza cu noile concepte introduse în această ediţie şi de a vă prezenta în detaliu diferenţele dintre cele două ediţii. De asemenea, în cadrul cursului veţi fi informaţi cu privire la situaţia actuală şi perspectivele privind activitatea de standardizare în domeniul sistemelor de management la nivel internaţional (ISO/CEI), european (CEN/CENELEC) şi naţional (ASRO).
Lector ASRO: Dr. ing. Speranţa Stomff – auditor de terţă parte.

Durata: o zi.

Data: 15.11.2012.

Preţul: 300 lei (la care se adaugă TVA). Plata se poate face în avans prin ordin de plată sau în ziua cursului la casieria Camerei de Comerţ şi industrie Iaşi.
Înscrierile se fac până la 10.11.2012.

Detalii şi înscrieri: Ilona Vitan – Coordonator Centrul Zonal ASRO Iasi, tel: 0232-268001, fax: 0232-214530, mobil: 0740-373500, e-mail: ilona.vitan@cciasi.ro, asro@cciasi.ro

Se acorda diploma de participare.

SR EN ISO 19011:2011, Ghid pentru auditarea sistemelor de management ASRO a publicat versiunea română a standardului SR EN ISO 19011:2011, Ghid pentru auditarea sistemelor de management. Utilizarea acestei noi ediţii a standardului va conduce la economii de timp, bani şi alte resurse prin furnizarea unei abordări uniforme şi unitare a auditurilor mai multor sisteme de management. Astfel, domeniul de aplicare al standardului a fost lărgit de la auditarea sistemelor de management al calităţii şi de mediu la „auditarea sistemelor de management”.

 Eşti manager de IMM sau antreprenor şi vrei să îţi dezvolţi afacerea?

Managerii de IMM sau antreprenorii care vor să-şi dezvolte afacerea sunt invitaţi să participe gratuit la cursul atestat CNFPA ˝Competenţe antreprenoriale˝, desfăşurat în cadrul Proiectului “Îmbunătăţirea calităţii managementului şi a capacităţii interne a întreprinderilor prin intermediul antreprenoriatului – MANTREP˝, în care veţi învăţa despre MODELUL 7D, un model ce vă va ajuta să vă imbunatăţiţi afacerile.

Proiectul este implementat de Human Capital Solutions în parteneriat cu Agenîia pentru Dezvoltare Regională Bucureşti-Ilfov, Camera de Comerţ şi Industrie Brasov, Camera de Comerţ şi Industrie Iaşi şi Speedy Academy (partener internaţional) în perioada ianuarie 2011 – iulie 2013.

Proiectul se adresează antreprenorilor şi managerilor de IMM.

Cursurile pe care vi le propunem sunt desfăşurate sub forma de traininguri, studii de caz, simulări de business şi exemple de bune practici, cu focus pe următoarele abilităţi manageriale:
– Inovaţie/creativitate;
– Asumarea riscurilor în luarea deciziilor;
– Planificare, organizare şi gestiune activităţi şi proiecte;
– Rezolvarea de probleme;
– Relaţionare interpersonală;
– Conducere prin delegare.

La IAŞI următoarele sesiuni vor avea loc în perioadele:
– 26-30 noiembrie 2012;
– 03-07 decembrie 2012.

Pentru detalii suplimentare şi înscrieri:
– Ilona Vitan, Andreea Carnaru sau Irina Turcu
– Tel.: 0232.268001, Fax: 0232.214530, E-mail: mantrep@cciasi.ro.

Filed in: Economic

Comments are closed.

;