2:00 pm - Wednesday August 15, 2018

Proiecte de peste 360.000 de euro pentru elevii și profesorii ieșeni

10 școli au obținut finanțare pentru proiecte de mobilitate: educație școlară și educația adulților.

La nivel național, la termenul din 1 februarie 2018 au fost depuse 452 de candidaturi iar 76 au fost aprobate, 10 fiind din județul Iași.
Programul Erasmus + prin acțiunea KA1 permite dezvoltarea personalului prin participarea la activităţi relevante ce au loc în altă ţară decât ţara de origine: activităţi de predare şi formare continuă (curs structurat şi sau activităţi de job-shadowing), contribuind la dobândirea de cunoştinte şi competenţe pentru profesioniştii implicaţi in domeniul şcolar pre-primar, primar sau secundar.

Nr. Crt

Titlul proiectului

Instituția

Suma -euro

1

Printr-o educatie de calitate in mediul rural, asiguram succesul elevilor nostri

Scoala Gimnaziala Prisacani

18 600

2

Strategii didactice inovative in sprijinul educatiei incluzive

Colegiul National

34  645

3

Activitati de coaching si mentorat pentru o insertie profesionala eficienta a viitorilor invatatori

Colegiul Pedagogic “Vasile Lupu”

27 000

4

Strategii de obtinere a performantei cu elevii proveniti din medii dezavantajate

Liceul Teoretic ”Al. I. Cuza”

23 675

5

De astazi merg la scoala. Adoptarea de bune practici europene – strategie in prevenirea si diminuarea fenomenului parasirii timpurii a scolii

Scoala Gimnaziala Petru Rares Harlau

30 280

6

Profesori inovatori pentru o învățare eficientă

Liceul Teoretic “Vasile Alecsandri”

31 630

7

Educatia outdoor – un pas spre educatia pentru dezvoltare durabila

Scoala Gimnaziala “George Cosbuc” Iasi

32 620

8

Management al clasei inovator pentru prevenirea abandonului scolar

Scoala Profesionala Stefan Cel Mare Cotnari

14 050

9

Scoala – o sansa pentru un viitor mai bun

Liceul Teoretic “Bogdan Voda”

37 280

10

Educatie prin Incluziune

Liceul Tehnologic Economic “Virgil Madgearu” Iasi

35 650

BUGET TOTAL

361 540

Filed in: Educație

Comments are closed.

;