„DIGITAL CLASSROOM M.F.” – proiect Erasmus+ la Şcoala Gimnazială „Ştefan Bârsănescu” din Iaşi

În perioada ianuarie 2019 – octombrie 2020 se desfăşoară la Şcoala Gimnazială „Ştefan Bârsănescu” din Iaşi proiectul Erasmus+ KA2, DIGITAL CLASSROOM M.F.

Proiectul vizează digitalizarea educației, dezvoltarea competențelor de lucru cu platformele e-learning și instrumentele educaționale digitale, precum şi creșterea nivelului de cunoştinţe şi deprinderi în domeniile matematică și fizică. Coordonatorul proiectului este Inception Enterprises din Skopje, Macedonia, companie cu o vastă experienţă în acest domeniu, şcoala noastră participând la proiect în calitate de partener.

Principalele rezultate ale proiectului vizează realizarea unui studiu comparativ al sistemelor de educație din țările partenere, centrat pe matematică și fizică, crearea unei platforme e-learning pentru cadre didactice și elevi (Moodle), cursuri online de fizică și de matematică, în cinci limbi (română, spaniolă, macedoneană, albaneză, engleză), suporturi de curs în format letric, intro-video pentru matematică și intro-video pentru fizică, în limba engleză, cu subtitrări în patru limbi, formarea de competențe de lucru și creare de conținuturi pentru platforma e-learning pentru 16 profesori, precum și pentru alte tipuri de angajați care lucrează cu tineri. 
Din şcoala noastră, vor participa la mobilitatea de formare patru cadre didactice, care vor fi instruite la cursul din Spania (septembrie 2019), pentru a putea dezvolta produsele intelectuale precizate mai sus. Elevii de gimnaziu sunt beneficiarii produselor finale ale proiectului. Aceştia vor fi consultaţi, chestionaţi cu privire la conţinuturile avute în vedere în cadrul proiectului, cu privire la gradul de înţelegere sau de dificultate, la disciplinele matematică şi fizică. Ei vor testa lecţiile produse de profesori pe platforma e-learning. La nivelul şcolii acest proces se va derula pe parcursul acestui an şcolar şi pe parcursul anului şcolar următor. În şcoala noastră, învaţă peste 450 de elevi în ciclul gimnazial, ca urmare aceştia sunt vizaţi ca fiind beneficiarii dezvoltării competenţelor pentru disciplina matematică, așa cum 330 de elevi își vor testa şi îsi vor dezvolta competenţele la fizică.

     La sfârşitul lunii martie (26-27 martie 2019) a avut loc la Scopje, în Macedonia, reuniunea transnaţională pentru definirea detaliilor de management al proiectului.

Filed in: Educație, Informațía zilei

Comments are closed.

;