5:13 pm - Monday April 18, 7414

Ghid cu reguli de comunicare pentru utilizarea reţelei WhatsApp, elaborat de studenţii ieşeni

Din cauza crizei generate de extinderea pandemiei cu SARS-CoV-2, multe companii și instituții de învățământ au fost obligate să apeleze la comunicarea online pentru a putea continua să-şi desfăşoare activitatea. Majoritatea întreprinderilor mici și instituțiilor de învățământ nu au fost pregătite să-și transforme mediul de lucru într-unul online. Iconic Cluster și-a dat seama că există o problemă de comunicare și cultură de utilizare responsabilă a tehnologiei, care scade productivitatea și  împiedică fluxul de lucru normal. Prin urmare, un grup de studenți de la Facultatea de Economie și Administrarea Afacerilor (FEAA) de la Universitatea “Alexandru Ioan Cuza”, sub supravegherea profesorului Marius Alexa, a elaborat un ghid care conține regulile generale de comunicare pentru utilizarea rețelei WhatsApp, ca un efort de informare și creștere a gradului de conștientizare a utilizării responsabile a tehnologiei. Ansamblul de reguli care sunt scrise în ghid sunt menite să crească productivitatea și să îmbunătățească calitatea comunicării online, diminuând timpii pierduți într-un mediu de lucru online. Ghidul sugerează că fiecare participant ar trebui să fie conștient de limbajul, atitudinea și modalitățile de comunicare cu colegii lor. Ghidul poate fi vizualizat și descărcat de la adresa: http://iconic.ro/news-events/reguli-de-comunicare-pe-whatsapp/.„Încurajăm oamenii să utilizeze canalele de chat în mod responsabil”, spune Daniela Gorincioi, coautor al ghidului, care adaugă că asociația ICONIC Cluster operează o rețea de tip cluster, care contribuie la transformarea județului Iași într-un pol important al industriilor creative și, mai ales, al sectorului IT&C, prin valorificarea creativității și noilor tehnologii bazate pe utilizarea intensivă a cunoașterii, susținerea inițiativelor antreprenoriale, încurajarea inovării și conectarea la piața globală.

Filed in: Educație, Informațía zilei

Comments are closed.

;