5:14 pm - Monday May 1, 3702

Ansamblul Palas Iași, desemnat ”Building of the year” în Europa de Sud-Est și ”Retail development of the year” 2012

Ansamblul urbanistic multifuncţional Palas Iaşi, dezvoltat de compania Iulius Group, a câştigat două premii în cadrul celei de-a zecea ediţii a Central & Eastern European Real Estate Quality Awards (CEEQA), desfăşurată pe 23 aprilie 2013, la Varşovia. Competiţia CEEQA este organizată de către CEE Insight Forum, împreună cu ziarul britanic „Financial Times”, reprezentând unul dintre cele mai apreciate evenimente de business din Europa, la care participă peste 600 de companii din peste 40 de ţări. Astfel, ansamblului Palas Iaşi i-a fost decernat Marele Premiu la categoria „Building of the Year” Europa de Sud-Est, „distincţie acordată în semn de recunoaştere a contribuțiilor excepționale aduse sectorului imobiliar, prin viziune, inovaţie, capacitate de conducere şi renumele în domeniu”. Totodată, Palas Iaşi a câştigat şi la categoria „Retail Development of the Year” 2012. Proiectul companiei Iulius Group a concurat cu alte nouă mari investiţii din ţări, precum Polonia, Cehia, Slovacia şi Bulgaria. Palas Iaşi este singura investiţie imobiliară din România premiată în cadrul evenimentului din acest an. ”Premiile CEEQA sunt organizate cu scopul de a recunoaște și promova performanţele extraordinare din domeniul afacerilor, în cadrul tuturor segmentelor de piaţă, precum şi cele mai bune proiecte imobiliare finalizate în cursul unui an. Premiile acoperă activitățile și succesele din 18 țări din Europa Centrală și de Sud-Est și sunt jurizate de un comitet de elită, format din specialiști de la companii de top, active în toate segmentele sectorului economic”, se precizează într-un comunicat al Departamentului PR al Iulius Group. Ansamblul urbanistic multifuncţional Palas Iaşi a fost inaugurat pe 31 mai 2012, investiția ridicându-se la suma de peste 265 de milioane de euro. În total, odată cu darea în folosință a Palas, peste 4.000 de ieșeni și-au găsit locuri de muncă permanente. Palas dispune de circa 2.500 de locuri în parcarea subterană, investiţie în valoare de 73 milioane euro și are, în prezent, peste 190 de magazine în Palas Mall şi pe Palas Shopping Street. Printre brandurile internaţionale şi naţionale, prezente la Palas se numără: Auchan, H&M, Massimo Dutti, Zara, Pull&Bear, Bershka, Stradivarius, Camaïeu, Oysho, Tommy Hilfiger, Subway, C&A, Stefanel, Swarovski, New Look, New Yorker, Tom Tailor, Douglas, Humanic, LC Waikiki, Hervis Sports, Nikon – Yellow Store, CCC, Oodji, L’Occitane, Sephora, Intersport, Ecco, Il Passo, Deichmann, KFC Drive Thru, Pizza Hut Delivery etc. Ansamblul Palas include, de asemenea, un Food court, cu 1.300 de locuri, restaurante, cafenele, patiserii, United Business Center – peste 20.000 mp închiriabili de birouri clasa „A”, Congress Hall Palas – cinci săli de evenimente, la care se adaugă Parcul, caruselul veneţian, lacul, patinoarul sezonier, amfiteatrul în aer liber, etc.

Filed in: Economic, Informațía zilei

Comments are closed.

;