Deichmann se alătură brand-urilor internaţionale din Palas Mall Iaşi

Deichmann continuă expansiunea în România şi, pe 31 mai 2012, va deschide un magazin în Palas Mall. Pe o suprafaţă de 470 mp, vestitul retailer german aduce în centrul oraşului Iaşi încălţăminte la modă pentru toate vârstele, la calitate bună şi la preţuri inegalabile.

Magazinul multibrand aduce la Palas conceptul nou de amenajare, deosebit de atractiv, cu suprafaţă generoasă de expunere a încălţămintei şi accesoriilor, un spaţiu bine iluminat şi cu elemente moderne de arhitectură.

Datorită ofertei variate, calităţii produselor şi preţurilor avantajoase, Deichmann a devenit una dintre cele mai populare mărci de încălţăminte din Europa. În 2011, la nivel mondial, Deichmann a vândut 156 milioane de perechi de pantofi. Marca este prezentă în 21 de ţări europene şi în SUA şi numără peste 3.100 de magazine. În România, Deichmann deţine 51 de reprezentanţe, dintre care două în reţeaua de mall-uri Iulius, la Timişoara şi Cluj-Napoca.

Actriţa Halle Berry este noua imagine Deichmann pentru colecţia de pantofi primăvară-vară 2012, gamă denumită „5th Avenue”. „Pantofii sunt o expresie a personalităţii fiecăruia. Femeile se exprimă prin ei”, a afirmat Halle Berry la lansarea propriei colecţii. „Pantofii sunt uşori şi confortabili, eleganţi şi la preţ rezonabil”, a precizat celebra actriţă, căreia îi place stilul casual, dar iubeşte detaliile care fac pantofii unici.

Deichmann comercializează o gamă diversificată de mărci, de la cele economice până la brand-uri premium, între care Elefanten (pentru copii), Gallus şi AM (pentru bărbaţi), Victory (gamă sport) şi mărcile de sport pentru toate vârstele Adidas, Nike, Puma, Reebok şi FILA.

 Despre Palas

Ansamblul urbanistic Palas, dezvoltat de compania Iulius Group, introduce conceptul „lifestyle center” pe piaţa de „mixed-use developments” din România. Acesta este un centru multifuncţional regional şi cuprinde: spaţii comerciale, clădiri de birouri clasa A, hoteluri de 4*, apartamente, cea mai mare parcare subterană din România (cu aproximativ 2.500 de locuri), grădină publică de 50.000 mp, cinema multiplex, amfiteatru în aer liber şi patinoar sezonier.

Componenta de retail a ansamblului Palas este unică prin mixul între „shopping mall” şi „shopping street”.

  • Palas Mall va avea o suprafaţă închiriabilă de 47.500 mp şi va avea 132 de magazine, food court cu 1.300 locuri, Village Cinemas cu 9 săli şi una de tip VMAX, cafenele, restaurante cu specific internaţional, hypermarket Auchan, zone de joacă pentru copii şi variate posibilităţi de entertainment.
  • Palas Shopping Street va fi prima stradă comercială de nivel occidental din România şi va totaliza 35 de magazine, desfăşurate pe o suprafaţă închiriabilă de 6.600 mp.

Printre brand-urile care vor fi prezente la Palas se numără H&M, Tommy Hilfiger, Massimo Dutti, Zara, C&A, Humanic, New Look, Douglas, Stradivarius, Bershka, Pull and Bear, Oysho, LC Waikiki, Stefanel, Hervis Sports, Levi’s, Motivi, Oodji, L’Occitane, Sephora, Intersport, Ecco, Il Passo, Auchan, Subway, KFC Drive Thru, Pizza Hut Delivery etc.

Filed in: Economic, Informațía zilei

Comments are closed.

;