4:42 pm - Tuesday January 17, 3550

Petru Movilă este noul administrator public al municipiului Iaşi

Petru Movilă, fost deputat PMP, este noul administrator public al municipiului Iaşi, acesta înlocuindu-l în funcţie de Gabriel Harabagiu, fost viceprimar al oraşului în perioada 2016 – 2020.

„Domnul Movilă are o experienţă politică de peste 20 de ani, perioadă care a conturat o transformare semnificativă a legislaţiei româneşti în contextul aderării ţării noastre la Uniunea Europeană. Pe de altă parte, PMP, formaţiune politică din care face parte domnul Movilă, este un partid de dreapta. Astfel, echipa de conducere de la nivelul Primăriei Municipiului Iaşi este alcătuită, în acest moment, din reprezentanţi ai partidelor de dreapta: PNL, USR-PLUS şi PMP”, a declarat primarul Mihai Chirica, astăzi, într-o conferinţă de presă desfăşurată la Palatul Roznovanu.

Potrivit acestuia, noul administrator public al municipiului va trebui să fie un „liant” întrea dministraţia locală şi cea de la centru. „Domnul Movilă, în calitatea domniei sale de administrator public al municipiului Iaşi, va coordona şi dezvolta, printre altele, relaţia autorităţii publice locale cu Parlamentul României şi alte instituţii centrale în vederea implementării şi monitorizării obiectivelor şi proiectelor municipiului Iaşi propuse şi/sau aflate în implementare. De asemenea, va coordona relaţia cu ministerele de resort, în vederea obţinerii de finanţare pentru proiectele municipiului Iaşi eligibile pe programe guvernamentale de finanţare. Totodată, va coordona şi va asigura relaţia cu ministerele de resort, în vederea obţinerii liniilor de finanţare pentru municipiul Iaşi pe proiecte eligibile de tip PNRR şi alte programe de finanţare”, a precizat edilul.

În ceea ce priveşte atribuţiile conferite de primarul Mihai Chirica celor doi viceprimari nou aleşi ai municipiului, acesta sunt următoarele:

Daniel Juravle: Spitalul Clinic „C.I. Parhon”, Spitalul Clinic de Recuperare, Direcţia Creşrte, SC Servicii Publice SA, SC Salubris SA, SC Compania de Transport Public SA, Biroul de Relaţii cu Societatea Civilă, Serviciul Venituri din Contracte, Direcţia Tehnică, Direcţia de Exploatarea Patrimoniului, Direcţia de Implementare Strategii Integrate, Direcţia de Dezvoltare Urbană şi Direcţia de Proiecte Europene, la care se adaugă dreptul de validare a tuturor documentelor de plată până la suma de 10.000 de lei.

Cezar Alexandru Baciu: SC Citadin SA, Direcţia de Evidenţă Patrimoniu Public şi Privat, direcţia de Fond Locativ, SC Termoservice SA şi SC Veolia SA.

Filed in: Administrație, Informațía zilei

Comments are closed.

;