Retailerul polonez de fashion Sinsay va fi prezent cu două locații în proiectele Family Market, dezvoltate la Iași de compania IULIUS

* Sinsay va veni în premieră la Iași, cele două magazine având suprafețe de aproximativ 1.000 mp fiecare * Ambele proiecte Family Market sunt în curs de dezvoltare și vor fi inaugurate în al doilea trimestru din 2022 * Conceptul de retail integrează servicii esențiale comunităților în expansiune

 

Compania IULIUS a semnat un parteneriat cu retailerul internațional de fashion & home Sinsay, care va fi prezent din al doilea trimestru al anului viitor cu magazine în fiecare dintre cele două proiecte Family Market, aflate în construcție în Iași.

 

Sinsay, parte a grupului polonez de modă LPP, va avea locații cu suprafețe de aproximativ 1.000 mp fiecare, oferta retailerului internațional incluzând îmbrăcăminte și accesorii pentru copii, femei și bărbați, precum și articole pentru casă și produse de înfrumusețare.

 

„Suntem încântați să anunțăm retailerii pe care îi aducem în mijlocul comunităților prin proiectele Family Market. Parteneriatul cu Sinsay, parte a grupului de fashion LPP din Polonia, este o premieră pentru Iași, un brand care suntem convinși că va fi primit foarte bine de publicul local. Cele două proiecte pe care le construim în comuna Miroslava și în cartierul Bucium sunt formate care au captat interesul unor mari retaileri, care vor completa mixul personalizat de servicii și produse oferit de antreprenori și producători locali. LPP este partenerul IULIUS cu un alt brand și în ansamblul mixed-use Palas Iași și ne bucură să îi fim alături în procesul de dezvoltare pe piața din România”, a spus Oana Diaconescu, Head of Leasing IULIUS.

„Suntem deosebit de bucuroși să extindem parteneriatul cu grupul IULIUS prin cele două noi locații Sinsay pe care le vom deschide anul viitor. După foarte multe cereri primite, este o plăcere să anunțăm deschiderea celui mai nou concept Sinsay la Iași și să fim astfel mai aproape de clienții noștri din această zonă. Credem în shoppingul de proximitate și considerăm că Family Market este un concept în care Sinsay poate să completeze mixul de produse și servicii oferite pentru a crea o destinație pentru locuitorii din jur”, a declarat Simona Filip, Leasing Manager LPP.

 

Despre Family Market

Family Market este cel mai nou concept de retail lansat de compania IULIUSprimele două proiecte construindu-se în prezent în două zone rezidențiale în dezvoltare din Iași (comuna Miroslava și cartierul Bucium). Proiectele au suprafețe de retail de aproximativ 6.000 mp închiriabili fiecare și reprezintă o investiție totală de peste 17 milioane de euro.

Ambele Family Market integrează un supermarket Auchan și un mix personalizat de servicii, asigurat preponderent de producători și antreprenori locali, care include de la băcănie, farmacie, librărie, spălătorie, mobile service, florărie, pet shop, coafor, până la produse pentru casă și fashion.

Proiectele vor deveni și puncte de atracție socială, fiind amenajate zone verzi și de relaxare, cu arbori maturi și alei de promenadă. În același timp, vor fi create locuri de parcare, noi conexiune și accese pietonale, prin investiții de remodelare a infrastructurii din zonă.

Despre Sinsay

Sinsay este cel mai recent brand adăugat în portofoliul grupului polonez LPP, fiind lansat în 2013. Acesta a trecut printr-un amplu proces de dezvoltare și, astăzi, gama de produse a brandului a fost completată pentru a răspunde nevoilor întregii familii.

După colecția pentru femei, cea care a lansat cu succes Sinsay, au fost lansate colecțiile: Fox & Bunny, dedicată copiilor și bebelușilor, colecția pentru bărbați, cea de articole și accesorii pentru casă, precum și cea de produse pentru înfrumusețare.

Numeroase articole din colecțiile Sinsay au etichetă Eco Aware. Este o alternativă sustenabilă, pe care Sinsay a adoptat-o pentru a ajuta la reducerea consumului de apă, energie și resurse utilizate în timpul realizării articolelor.

Sinsay a deschis recent încă 6 magazine, ajungând la 41 de magazine în România, față de cele 25 existente la sfârșitul anului trecut. LPP are până în prezent 94 de magazine în România ale celor cinci branduri din portofoliu.

Despre LPP

Grupul LPP din Polonia administrează cinci mărci – Reserved, Cropp, House, Mohito şi Sinsay – şi o reţea totală de peste 1.700 de magazine în 25 de ţări şi peste 24.000 de angajaţi în Europa, Asia şi Africa.

 

Compania a fost înfiinţată în anul 1991 în Gdansk, Polonia, numele actual LPP fiind un acronim după numele fondatorilor (Lubianiec, Piechocki & Partners). Astăzi, grupul este prezent şi în Germania şi în Marea Britanie, pe celebra strada Oxford Street din Londra și în cel mai mare mall din lume, Dubai Mall.

 

Filed in: Economic, Informațía zilei

Comments are closed.

;