ERA Shopping Park lansează mega-campania de premiere estivală a clienților

Până pe 11 august 2013, clienții fideli ai ERA Shopping Park Iași au timp să câștige cele peste 1.500 de premii puse în joc vara aceasta.  Mesajul campaniei este: “Găsește cheia norocoasă și pleci în vacanță cu noul Nissan Micra!”, fiindcă marele premiu este un autoturism care va fi acordat unuia dintre clienți, în condiții de maximă transparență și într-o manieră neobișnuită și distractivă.  Premiile se împart în premii instant, premii săptămânale și premiul cel mare. 1.500 de premii vor fi acordate instant la cumpărături de minim 200 lei (minim 100 lei hypermarket Carrefour + minim 100 lei din oricare magazin ERA Shopping Park). În mod distractiv, pentru a-și alege premiul dorit, clienții trebuie să trimită o minge de golf cu ajutorul unei crose, într-un spațiu special amenajat, mai multe cumpărături urmând să ducă la o echipare completă de vacanță. Cadourile sunt următoarele: 200 saltele de plajă, 200 ochelari de soare,200 seturi badminton, 200 înghețate Amicii, 200 frisbee, 200 ochelari de apă, 200 șepci, 100 vouchere de cumpărături de 10 lei. În fiecare săptămână, clienții pot câștiga, prin tragere la sorți, un coș pentru picnic, complet echipat, sau o piscină gonflabilă.  ”Marele premiu al campaniei este un un autoturism Nissan Micra. Fiecare client care va cumpăra pe perioada campaniei de minim 300 lei (minim 100 lei hypermarket Carrefour + minim 100 lei din oricare magazin ERA Shopping Park) va primi o cheie înseriată. Cu ajutorul acestei chei, în data de 18 august, în cadrul unui eveniment special organizat, clienții vor afla dacă sunt norocoșii câștigători ai marelui premiu”, se precizează într-un comunicat de presă al organizatorilor. Tot în această perioadă, în cadrul ERA Shopping Park, cei mici au ocazia de a se juca pe mini-plaja cu nisip, special amenajată pentru ei. În weekend-uri, între orele 11.00 și 14.00, distracția pe plajă va fi completată și de prezența animatorilor profesioniști.

Filed in: Economic, Informațía zilei

Comments are closed.

;