Ieşenii, chemaţi să vină cu idei pentru adoptarea unei noi identităţi vizuale a echipei de fotbal

Odată cu promovarea în Superligă, conducătorii de la Poli Iaşi au dat startul unui nou proces de rebranding, primul pas în acest sens reprezentându-l consultarea comunității și a fanilor în vederea realizării unei noi identităţi vizuale a clubului.

Potrivit oficialilor din Dealul Copului, noua identitate vizuală va intensifica prestigiul clubului ca brand, va conferi claritate și impact comunicărilor clubului și va consolida legătura cu diferitele segmente de public. O demonstrație de ambiție și reinventare, dar și de respect pentru trecut, noul brand va sta la întâlnirea dintre inovație și tradiție — exact acolo unde se regăsește astăzi și orașul Iași, susţin ei.

Fiind clubul aflat în inima unui oraș în care modernitatea coexistă cu istoria, vom căuta lucrurile care reprezintă astăzi esența Iașului. Vrem să creăm un brand relevant pentru cea mai tânără populație din România, dar și pentru viitorii noștri parteneri din industriile care se dezvoltă în jurul orașului. Chiar dacă rezultatul final va fi produsul unor experți premiați în domeniul brandingului sportiv, vocea fanilor va fi cea care va ghida procesul de creație. Timp de două săptămâni (26.05 – 09.06) veți putea răspunde unui sondaj publicat pe website-ul clubului, la care veți putea ajunge scanând codul QR prezent pe materialele de comunicare ale acestei campanii de consultare sau accesând link-ul politehnicaiasi.ro/consultare, se arată într-un comunicat al clubului.

Grație partenerilor locali (Brandweb, WINK),. campania va fi vizibilă atât în mediul online, cât și în spații comerciale sau în transportul public. Cât mai mulți ieșeni vor avea astfel ocazia să-și exprime pasiunea pentru clubul orașului.

Pentru a putea participa la sondaj, trebuie să răspundeți la întrebările obligatorii, marcate cu asterisc (*).

Filed in: Informațía zilei, Sport

Comments are closed.

;