Tribal Urban – expoziție de simboluri reprezentative pentru socializarea online reinterpretate de studenții Facultății de Design din Iași

Ieșenii pot vizita zilele acestea expoziția de simboluri reinterpretate, o serie de explorări care face parte din evoluția socializării în era rețelelor digitale. Lucrările sunt expuse începând de joi, 29 iunie, în Iași, la ZANO – Pizza Social Club, în Tudor Vladimirescu – T17.

Socializarea a luat diferite forme în ultimii ani, comunicarea online câștigând din ce în ce mai mult teren. Confortul și caracterul intuitiv cultivat de acest mediu au făcut ca multe dintre cuvinte să fie înlocuite, în timp, de grupări de caractere sau elemente grafice. Un zâmbet a trecut de la două puncte și o paranteză la o simplă imagine cu o față zâmbitoare. Ulterior, acest simbol devenit clasic a putut fi personalizat în funcție de fizionomia fiecăruia.

Provocarea pe care au primit-o studenții Facultății de Design din Iași a fost aceea de a reinterpreta aceste simboluri folosind un design minimalist, “tribal urban”, și pretabil unui stil industrialist, prezent acum în tendințe.

Proiectul este rezultatul colaborării dintre Facultatea de Arte Vizuale și Design din cadrul Universității Naționale de Arte “George Enescu” din Iași, agenția de branding și comunicare Boomerang și gazda expoziției și, totodată, promotorul acestui stil vizual, ZANO.

Dincolo de dezvoltarea cunoștințelor și abilităților ce țin de design, pe care urmărim să le obțină studenții noștri, dorim ca experiența lor să fie confirmată și ajustată prin proiecte realizate în parteneriate cu tipuri de companii cu care, după terminarea facultății, aceștia vor avea posibilitatea să colaboreze. Considerăm că aceste interacțiuni le vor facilita mult evoluția profesională.”, menționează lector dr. univ. Loredana Gașpar, coordonator din partea facultății al acestui proiect, alături de conf. univ. dr. Silviu Buraga.

Boomerang este agenția de branding și comunicare fondată în Iași, care activează continuu din 1999, contribuind la crearea și evoluția unor branduri locale, naționale și chiar din alte țări europene.

Unul dintre elemente prin care se poate diferenția un brand este designul. Găsesc în acest tip de proiecte oportunitatea conectării brandurilor locale cu resursele creative din zonă, ambele având posibilitatea de a se adapta și a-și ajusta așteptările și procesele de lucru, astfel încât aceste procese de branding să devină o normalitate pentru antreprenori.”, declară Florin Mare, fondatorul Boomerang.

ZANO – Pizza Social Club este susținător și gazdă a evenimentului. Deschis de curând în Tudor, zona consacrată în Iași pentru petrecerea timpului liber a persoanelor cu un stil de viață activ, localul a devenit rapid un reper ca loc de socializare și de savurare a unei game de pizza autentic napoletane, creații ale lui Giovanni Santarpia, celebru pizzaiolo italian.

Lucrările vor fi expuse începând cu data de 29 iunie, ora 12.00, la ZANO – Pizza Social Club, în Tudor Vladimirescu, la parterul căminului T17.

Filed in: Educație, Informațía zilei

Comments are closed.

;