Documentele emise de Direcţia Generală Economică şi Finanţe Publice Locale vor fi arhivate digital

Primăria Municipiului Iași anunţă finalizarea proiectului european care vizează arhivarea digitală a documentelor. Proiectul a inclus dezvoltarea cunoștințelor și abilităților a 30 de angajați din cadrul Primăriei Municipiului Iași în domeniul planificării strategice și al politicilor publice locale și dezvoltarea competențelor și abilităților a 110 persoane din cadrul Direcției Generale Economice și Finanțe Publice Locale pentru utilizarea sistemelor informatice aferente sistemului de arhivare digitală a documentelor. În urma implementării acestui proiect, peste 220.000 de documente emise de Direcţia Generală Economică şi Finanţe Publice Locale vor fi arhivate digital. Finanțarea proiectului a fost asigurată prin intermediul Programului Operațional Capacitate Administrativă (POCA) – Axa Prioritară 2 „Administrație publică și sistem judiciar accesibile și transparente”. Valoarea proiectului „Îmbunătățirea capacității de planificare prin actualizarea documentelor strategice și creșterea calității serviciilor furnizate de Municipiul Iași” a fost de 3.539.179 lei. Cea mai mare parte a sumei (aproape 2,4 milioane lei) a fost utilizată pentru implementarea unui sistem de arhivare electronică a documentelor la nivelul Primăriei Municipiului Iași. Restul sumei a asigurat actualizarea Strategiei Integrate de Dezvoltare Urbană (SIDU) a Municipiului Iași și a Planului de Mobilitate Urbană Durabilă (PMUD) pentru Polul de Creștere Iași pentru perioada post – 2020, documente strategice pentru obținerea finanțării europene pentru proiectele din cadrul Programului Regional Nord – Est 2021 – 2027.

Filed in: Administrație, Informațía zilei

Comments are closed.

;