5:29 pm - Monday October 22, 6198

O nouă aplicație lansată de ApaVital

ApaVital a lansat noua aplicație MYAPAVITAL, disponibilă pentru utilizatorii de Android, iOS și web. Noua versiune, care poste fi descărcată din Google Play și Apple Store, aduce o serie de îmbunătățiri majore și funcționalități noi, menite să ofere utilizatorilor o experiență îmbunătățită în gestionarea serviciilor de apă și canalizare. Noua aplicație MYAPAVITAL înlocuiește aplicația ApaVital Iași, care a fost disponibilă până în prezent și a devenit nefuncțională odată cu lansarea noi aplicații. Pentru a utiliza noua aplicație MYAPAVITAL, utilizatorii înregistrați trebuie să urmeze următorii pași: să dezinstaleze aplicația veche (ApaVital Iași) de pe telefon, dacă aceasta există deja, să intre pe Google Play (sistemul Android) sau pe App Store (iPhone), să caute și să instaleze noua aplicație MYAPAVITAL utilizând adresa de e-mail și parola anterioare pentru a intra în contul de client. Aplicația MYAPAVITAL este destinată clienților care au un contract încheiat cu ApaVital SA și cărora le-a fost emisă deja o factură. Printre funcționalitățile disponibile în noua aplicația MyAPAVITAL se numără accesul facil la contul de client, utilizatorii putând verifica soldul, istoricul facturilor și efectua plăți direct din aplicație. Aplicația oferă, de asemenea, posibilitatea de a gestiona mai multe contracte și locurile de consum aferente acestora, transmiterea indexului contor, asigurând astfel o facturare corectă și evitarea aplicării estimărilor de consum. Utilizatorii pot vizualiza istoricul citirilor și istoricul consumurilor de apă, pot primi notificări în timp real despre lucrări planificate, avarii sau alte informații relevante. Plată rapidă și sigură a facturilor reprezintă un alt avantaj important al aplicației, oferind în același timp un istoric complet al plăților efectuate. De asemenea, se pot efectua și plăți parțiale și plăți în avans. Utilizatorii pot monitoriza mai ușor tranzacțiile efectuate și pot avea o evidență a cheltuielilor. Utilizatorii pot opta, totodată, pentru primirea facturilor în format electronic, contribuind astfel la protejarea mediului, prin reducerea consumului de hârtie. Nu în ultimul rând, aplicația permite utilizatorilor să raporteze rapid orice incident legat de serviciile de apă și canalizare. Acest lucru facilitează o comunicare eficientă și asigură rezolvarea promptă a problemelor utilizatorilor.

Filed in: Economic, Informațía zilei

Comments are closed.

;