Doi tineri antreprenori ieșeni, Iulian Boia și Mircea Iliescu, fondatori ai agenției de materiale promoționale ”BrandShout”, au lansat o nouă campanie creativă. Intenția lor este să utilizeze o serie de obiecte promoționale foarte cunoscute publicului (tricouri personalizate, căni imprimate, ș.a.m.d.) pentru a transmite mesaje de impact, pe teme de actualitate din România. În ultimii ani, cei doi antreprenori au susținut prin sponsorizări o gamă largă de evenimente și campanii sociale. Printre cele mai notabile și de succes se numără implicarea lor în campania ”Salvați Roșia Montană/ Uniți Salvăm”, din toamna anului 2013, ocazie cu care au produs și expediat peste 800 de tricouri imprimate pentru sprijinirea protestelor civice din București, Brașov, Cluj și Timișoara, sau crearea tricoului ”Fă, Doină”, în semn de protest față de comportamentul primului-ministru Victor Ponta în perioada inundațiilor din Teleorman din luna aprilie a.c. De această dată, cei doi tineri au ales să construiască o campanie cu mesaje pozitive, mobilizatoare, care să evidențieze valorile promovate de tenismena Simona Halep. Pentru realizarea acestui lucru, Iulian Boia și Mircea Iliescu au gândit o campanie de popularizare a ”Efectului Halep”, prin imprimarea unor tricouri cu mesaje inspiraționale. ”Evoluția Simonei Halep a acaparat atenția tuturor românilor în ultimele saptămâni. Televizoarele, ziarele și blogurile vuiesc de reportaje despre ea și despre parcursul ei formidabil în tenisul mondial. Însă, ce ni se pare cu adevărat important este ce se va întampla mai departe? Generația noastră este însetată de modele reale, autentice, oameni care să ne arate că se poate reuși prin muncă onestă și care să ne inspire să devenim mai buni în ceea ce facem!”, explică Iulian Boia. ”NU e suficient să fim bucuroși și recunoscători pentru ce a realizat Simona Halep! Nu e suficient să-i mulțumim că ne-a ridicat stima de sine și imaginea în lume! Nu așa îi putem mulțumi cu adevarat! Dacă chiar vrem să-i mulțumim Simonei, haideți să-i aratam că urmărind-o am înțeles mai multe nu doar despre tenis, ci și despre cum putem reuși, fiecare dintre noi, la nivel individual, și împreuna, ca nație!”, completează Mircea Iliescu. Dorința exprimată de cei doi tineri ieșeni este ca acest mesaj să fie cunoscut la nivel național și să ajungă chiar la urechile Simonei Halep, în semn de apreciere pentru munca, modestia și demnitatea cu care reprezintă România în străinătate. În acest sens, antreprenorii ieșeni fac un apel către public pentru a utiliza hashtagul #efectulHalep pe rețelele sociale pentru a comunica ce am învățat din reușita Simonei Halep, cum ne inspiră exemplul Simonei Halep și care este #efectulHalep în viața noastră – la școală, la birou, în afaceri sau.. în tenis. În zilele următoare vor fi lansate primele tricouri imprimate cu sloganul #efectulHalep in Romania. Acestea vor conține mesaje precum ”Nu se poate fără muncă!” sau ”Când dai 100% ești un învingător, indiferent de rezultatul de pe tabelă!”. Triocourile vor putea fi achiziționate de pe site-ul tricouripersonalizate.ro, la prețul de 20 de lei bucata.