Endava, una dintre companiile de servicii IT cu cea mai rapidă creștere din Europa, cu peste 1.500 de angajați la nivel de grup, a fost desemnată câștigătoarea categoriei Best Managed Service Desk, în cadrul Galei Anuale Service & Support Awards, aflată la cea de-a 20-a ediție și organizată de către Service Desk Institute (SDI), una dintre cele mai prestigioase asociaţii profesionale din domeniul serviciilor IT din Europa. Premiul este o recunoaștere a nivelului ridicat al serviciilor de suport furnizate de către Endava și a progresului înregistrat în ultimii ani de divizia de Managed Services, Endava numărându-se de fiecare dată printre cele 3 companii finaliste în ultimii ani. Premiile oferite de SDI sunt printre cele mai râvnite distincții din industria de servicii de suport IT. Premiile au fost acordate ținând cont de evaluarea pe mai multe criterii, cum ar fi satisfacția clienților, procesele de lucru, performanțele realizate, managementul echipelor de suport, gradul de satisfacție al angajaților, precum și activitățile de responsabilitate socială. Procesul de selecție a inclus, de asemenea, și o vizită realizată de juriu la echipa de Service Desk a Endava din sediul din Cluj, ocazie cu care membrii juriului au putut discuta personal cu angajații companiei pentru a se asigura că toate aspectele incluse în documentele de evaluare sunt puse în practică conform criteriilor de jurizare. ”Suntem foarte mândri de echipa noastră de Service Desk pentru acest rezultat fantastic și pasiunea lor pentru excelență în livrarea de servicii de suport. În 2013, Endava a realizat o creștere semnificativă, Service Desk-ul și divizia de Managed Services având o contribuție majoră. Ne-am extins activitatea cu echipe de service desk dedicate pentru doi clienți care sunt companii multinaționale, pe fondul creșterii cererii pentru servicii furnizate de către echipele noastre. Fiind primul și, de cele mai multe ori, singurul contact cu Endava pentru unii dintre clienții noștri, echipele de Service Desk sunt o fereastră pentru activitatea noastră. Într-un an în care am asistat la creșterea volumelor și a personalului cu mai mult de 100%, acest premiu este o dovadă în plus a entuziasmului și motivației de care dau dovadă oamenii din echipele noastre. Felicitări tuturor din echipa de Service Desk, aveți un rol important în succesul Endava!”, a declarat John Cotterell, CEO Endava. Service Desk-ul Endava face parte din divizia de Managed Services a companiei, care în prezent contribuie cu peste 16 milioane de lire sterline la cifra de afaceri anuală a Endava. Echipa de Service Desk a fost formată în 2007, la Cluj-Napoca, iar în ultimii ani aceasta a crescut rapid la peste 50 de angajați, care lucrează îndeaproape și cu alte echipe de Managed Services ale companiei din centrele din Marea Britanie și Europa de Est.
Echipa de Service Desk a Endava asigură suportul necesar companiilor de diferite dimensiuni, furnizând servicii de suport de nivel 1 şi soluţionând solicitări din partea a peste 7.000 de utilizatori de sisteme IT din peste 60 de țări. Service Desk-ul Endava are capacitatea pentru operațiuni 24×7, suport în peste 10 limbi străine și este aliniat la practicile ITIL Service Management. În anul financiar precedent, Endava a câștigat noi clienți pentru divizia de Managed Services, iar per ansamblu, volumele de lucru au crescut cu 100%. În fiecare lună, Service Desk-ul Endava răspunde la peste 15.000 de solicitări, peste 90% dintre acestea fiind soluționate la nivelul 1 de suport și cu o rată de satisfacție a clienților de 90%. În România, Endava are în sediile din Cluj, Iași și București peste 1.100 de angajați care sunt implicați în proiecte de dezvoltare software și suport IT pentru clienți din diferite domenii, cum ar fi cel bancar, asigurări, plăți electronice, retail, telecomunicații, media și publishing. Compania este unul dintre cei mai activi angajatori din domeniul IT din România, cele mai căutate profile fiind cele de developeri Java, .NET și mobile, software testeri, ingineri suport, arhitecți software, business analiști sau project manageri.