Peste 3.000 de tineri ieșeni sunt așteptați la acest sfârșit de săptămână la Palas, la o nouă ediție a ”Târgului de Cariere”, cea mai mare rețea de evenimente de acest tip din România și Republica Moldova. Cu această ocazie, cei peste 30 de participanți prezenți la târg vor oferi câteva sute de oportunități de carieră, precum slujbe cu normă întreagă sau parțială, programe de voluntariat, stagii de practică și internshipuri. Posturile disponibile vizează domenii diverse, de la programare și inginerie până la marketing, finanțe și lingvistică. Potrivfit organizatorilor, târgul se adresează, în principal, tinerilor cu vârsta cuprinsă între 20 și 30 de ani, cu studii superioare absolvite sau în curs. Evenimentul se va desfășura în zilele de 10 și 11 octombrie, între orele 10.00 – 16.00, iar accesul publicului fiind gratuit. Organizatorii au pregătit și o tombolă, cu sprijinul partenerului eJobs: vizitatorii care vin la târg cu CV-ul eJobs completat minim 90% intră în cursa pentru un laptop și un smartphone. ”Ediția din această toamnă a Târgului de Cariere se centrează pe interacțiunea directă între tinerii care își caută noi oportunități de carieră și potențialii angajatori. Pe de o parte, vizitatorii au ocazia de a discuta direct cu reprezentanții companiilor unde și-ar dori să lucreze, iar, pe de altă parte, aceștia din urmă au ocazia să recruteze și, totodată, să ia pulsul pieței muncii”, a declarat Louisa Olar, project manager-ul ”Târgului de Cariere” din acest an, de la Iași. Partenerii premium ai evenimentului sunt Unicredit Business Integrated Solutions, Xerox și Hotel Bellaria. Delphi, Brikston, Amazon, Alten și iQuest sunt parteneri, iar printre companiile participante se mai numără Trenkwlader, SCC, Capgemini, Conex Distribution, Lear Corporation, Arhipelago, Adecco și Pirelli. Potrivit unui studiu realizat la edițiile din această primăvară de la Iași, Cluj-Napoca, Sibiu și Brașov ale ”Târgului de Cariere”, tinerii români în căutarea unui loc de muncă sunt interesați mai mult de atmosfera de lucru din cadrul unei companii și de siguranța locului de muncă decât de pachetul salarial oferit. Candidații ieșeni sunt cel mai interesați de antreprenoriat, peste trei sferturi declarând că intenționează să-și deschidă propria afacere în următorii doi ani. La rândul lor, sibienii sunt mai interesați de calitatea condițiilor de muncă decât colegii lor din celelalte orașe, în timp ce clujenii pun mai mult accent pe existența programelor de dezvoltare a angajaților și pe posibilitatea de a promova. ”Târgul de Cariere” este cea mai mare rețea de evenimente de carieră din România și Republica Moldova și aduce împreună sute de angajatori și mii de candidați. Proiectul, demarat în 2006 de Fapte, este organizat în fiecare primăvară și toamnă în mari orașe din România și se adresează atât angajatorilor din domenii diverse, cât și tinerilor talentați interesați de oportunități de carieră.
Sute de oportunități de carieră pentru studenți și absolvenți, la ”Târgul de Cariere” de la Iași
Filed in: Economic, Informațía zilei