A doua victorie consecutivă: CSMS Iași – Gaz Metan Mediaș 1-0 (1-0)

csms iasi

CSMS Iași a obținut, sâmbătă, 28 februarie, cea de-a doua victorie consecutivă în Liga I, după ce a învins greu, cu scorul de 1-0 (1-0), formația Gaz Metan Mediaș, într-o partidă contând pentru etapa a 19-a. Singurul gol al meciului a fost înscris de Golubovic (min. 35). Gazdele au făcut o primă repriză bună, având numeroase oportunități de a deschide scorul, prin Ciucur (min. 7), Golubovic (min. 10), Mihalache (min. 28) și Onduku (min. 30), însă golul a venit abia în min. 35, când Golubovic a reluat imparabil în poartă, cu capul, din careul mic. Oaspeții aproape că nu au contat în prima parte a meciului, medieșenii netrimițând niciun șut pe poartă în primele 45 de minute. Repriza a doua a fost una cu totul diferită de prima, cu Gaz Metan Mediaș în rolul de prim solist, asta și pe fondul unei retrageri inexplicabile a ieșenilor, care aproape că nu au mai contat în atac. Portarul Grahovac a avut trei intervenții extraordinare, la șuturile lui Curtean (min. 55) și Dan Roman (min. 60) și la lovitura de cap a lui Bekoe (min. 66). În min. 70, oaspeții puteau egala scorul pe tabela de marcaj, la șutul puternic al lui Tahar, însă Grahovac a respins miraculos. Meciul s-a încheiat cu victoria meritată a Iașului, însă jocul elevilor lui Nicolo Napoli a lăsat mult de dorit, mai ales în repriza a doua, când resursele fizice ale gazdelor au scăzut considerabil. Au evoluat echipele: CSMS Iași: Grahovac – Voicu, Mihalache, Plămadă, Țigănașu – Ciucur (min. 72 Bosoi), Mitic, Enescu, Bole – Onduku (min. 85 Markovic), Golubovic; Gaz Metan Mediaș: Pleșca –  Crețu (min. 69 Muntean), Abrudan, Muth, Velasquez – Todea, Cristea, Vitinho, (min. 54 Bekoe), Curtean – Tahar, Roman. În urma victoriei de sâmbătă, CSMS Iași ocupă locul al 14-lea în clasament, cu 18 puncte. În etapa viitoare, elevii lui Nicolo Napoli vor evolua luni, 9 martie, de la ora 18.00, în deplasare, în compania formației Petrolul Ploiești.

Filed in: Informațía zilei, Sport

Comments are closed.

;