Cu ocazia aniversării a 150 de ani de evidență a persoanelor în România, Primăria municipiului Iași, în parteneriat cu Asociația Națională a Funcționarilor de Stare Civilă din România și Direcția Locală de Evidență a Persoanelor, organizează în perioada 2-5 septembrie, la Iaşi, conferința ”150 de ani de evidență a persoanelor. De la biletul de identitate permanent la cartea electronică de identitate”. La eveniment, care se va desfășura la Hotel ”Unirea”, sala Vega, vor participa Radu Florea – Director al Direcției Relații Consulare din cadrul M.A.E, Comisar-șef de poliție Anca Berbecariu – Șef Serviciul Coordonare Evidența Persoanelor din cadrul M.A.I.- D.E.P.A.B.D., comisar-șef de poliție Carmen-Ionela Sârb – Șef Serviciul Central de Stare Civilă din cadrul M.A.I.-D.E.P.A.B.D., Carla-Carmina Cozma – Coordonator al Instituției Avocatul Poporului, Biroul Teritorial Iași , Constantin Chiriac – Director Autoritatea Electorala Permanentă Filiala Nord-Est , prof. univ. dr. Doru Tompea – Rectorul Universității ”Petre Andrei” din Iași, Constantin Airinei – Președintele Camerei Executorilor Judecătorești de pe lângă Curtea de Apel Iași, notar public Traian-Claudy Irimia – Vicepreședinte al Camerei Notarilor Publici Iași, Prefectul Județului Iași, Primarul Municipiului Iași, reprezentanți ai Direcției Județene Iași a Arhivelor Naționale, parlamentari, consilieri locali și județeni, directori și șefi de servicii de evidență din țară. Pe parcursul celor patru zile ale conferinței, Direcția Județeană Iași a Arhivelor Naționale și Muzeul ”Unirii” vor organiza o expoziție cu acte vechi de identitate și stare civilă.
Conferință privind aniversarea a 150 de ani de evidență a persoanelor în România
Filed in: Administrație