SUBWAY® aniversează trei ani de prezență în Palas, cu o ofertă de 1+1 gratuit

SUBWAY-PALAS

SUBWAY®, cel mai mare lanţ de restaurante cu servire rapidă din lume, sărbătoreşte trei ani de prezență în zona de nord – est a României, în ansamblul Palas din Iași. Pentru a marca aniversarea, restaurantul, care a devenit un reper pentru ieșeni și nu numai, vine în întâmpinarea clienților săi cu o ofertă specială. Astfel, în zilele de  15 și 16 octombrie 2015, toți cei care aleg un sandwich SUBWAY® de 15 cm vor primi încă unul gratuit.

Aniversarea vine și cu o schimbare de francizat. „Cei trei ani pe care îi sărbătorim demonstrează că decizia de a ne extinde în zona de est a României a fost una strategică. Prezenţa în Palas Mall Iași este un argument solid și nu este de mirare că, în doar trei ani de la deschidere, ieșenii au devenit clienți fideli SUBWAY®. Pentru noi, acest moment este o confirmare în plus că ne-am ținut promisiunea de a livra produse de cea mai bună calitate și de aceea am reușit să ne menținem clienții, iar numărul acestora a continuat să crească. Totodată, aceste rezultate sunt susținute și de numărul de francize noi SUBWAY® pe care le-am deschis în acest an”,  a declarat Andrei Trifan, francizat şi agent de dezvoltare SUBWAY®.

SUBWAY® este prezent în 25 de locații din țară, trei dintre acestea fiind în reţeaua Iulius Group, în Palas Mall Iaşi, Iulius Mall Cluj și Iulius Mall Timişoara. SUBWAY® este cea mai mare franciză din lume și are peste 44.220 restaurante în 110 țări, fiindprezent pe piață de 50 de ani. De la deschiderea primului restaurant, în 1965, compania SUBWAY® are o medie de dezvoltare de aproximativ 862 de locaţii pe an.

Despre SUBWAY®

Înfiinţat în anul 1965, în Connecticut, SUA, Subway aniversează 50 de ani de la deschiderea primului restaurant şi deţine în prezent peste 44.220 de locaţii, în 110 de ţări. Destinat, în principal, persoanelor cu un stil de viaţă activ, care doresc o masă echilibrată în timpul programului de lucru, Subway este recunoscut pentru faptul că oferă aceeaşi calitate oriunde în întreaga lume.

Produsele de bază sunt sandwich-urile, gamă completată de preparate crocante (crisps), supe, prăjiturele americane, băuturi calde şi reci. Sandwich-urile sunt pregătite în faţa clienţilor, după cum doresc. Toate ingredientele sunt la cel mai înalt standard, fapt ce garantează obţinerea aceleiaşi calităţi şi aceluiaşi gust în toate unităţile lanţului.

Filed in: Economic, Informațía zilei

Comments are closed.

;