Cu ocazia Sumittului mondial ”Climat”, care se va desfășura în perioada 30 noiembrie – 11 decembrie la Paris, Auchan organizează în perioada 23-29 noiembrie, în cadrul Auchan City Iași, o expoziție de informare a cetățenilor, intitulată ”Să reducem emisiile de dioxid de carbon”, destinată copiilor cu vârsta cuprinsă între 8 și 12 ani. ”Expoziția propune o prezentare ludică, care ilustrează cum putem avea o viață cu mai puțin dioxid de carbon. În cadrul celor șase afișe de pe cele trei panouri, desene și joc, expoziția oferă informații despre efectul de seră datorat emisiilor de gaze, adaptarea naturii la schimbările climatic, un viitor fără CO2 în cadrul energiei, transporturilor și alimentației. Pentru a prezenta în mod atractiv această expoziție a fost creat un personaj care se numește Indiferescu. El reprezintă un spirit prezent în fiecare dintre noi, mai mult neglijent decât nepăsător, care descoperă încălzirea global și care înțelege faptul că modul lui de a se comporta poate avea consecințe pentru planete. Rolul expoziției este de a-i informa și conștientiza pe clienții magazinului nostru despre efectul negativ al emisiilor de dioxid de carbon asupra planetei. Cu acest prilej, atât părinții, cât și copiii vor primi o serie de informații privind rolul nociv al încălzirii globale. Mesajul personajului care devine Indiferescu-plus, odată ce acesta capătă mai multe informații despre încălzirea global și rolul nefast al emisiilor de CO2 este clar: pentru că este cu adevărat important să reducem încălzirea globală cu două grade Celsius până la finalul acestui secol, să cream cu toții și împreună o viață cu mai puține emisii de carbon”, a declarat Natalia Nicolae, directorul magazinului Auchan City Iași. Potrivit acesteia, echipele companiei lucrează în fiecare zi să dezvolte o gamă de produse în care procesele de fabricație, distribuție și utilizare a deșeurilor integrează preocuparea pentru reducerea emisiilor de dioxid de carbon. ”Expoziția se adaugă altor acțiuni organizate de Auchan, de luptă împotriva încălzirii globale, reducerea consumului de energie, trierea deșeurilor și informarea clienților asupra unei alimentații sănătoase. Auchan propune o alimentație care necesită resurse carbon reduse, oferind produse proaspete, adaptate consumului local. La nivel internațional, Auchan luptă de 20 de ani împotriva risipei alimentare. Compania face donații de alimente bune pentru consum asociațiilor, dar luptăm, de asemenea, împotriva risipei de produse nealimentare, cotidiene, prin organizarea de operațiuni de colectare și reciclare a produselor vechi”, a mai precizat Natalia Nicolae.
Expoziție pentru copii ”Să reducem emisiile de dioxid de carbon”, organizată de Auchan City Iași
Filed in: Economic