Conducerea Primăriei ieșene a solicitat directorilor unităților de învățământ din municipiu să elaboreze o documentație standard privind închirierea spațiilor excedentare pe care aceste instituții le dețin, astfel încât veniturile rezultate în urma licitației să acopere o parte cât mai mare din nevoile curente ale școlilor și grădinițelor. ”Direcția de Administrare a Patrimoniului Public și Privat din cadrul Primăriei a solicitat conducerilor unităților de învățământ din municipiu să trateze cu toată seriozitatea întocmirea acestor documente, întrucât se dorește ca aceste licitații pentru închirierea spațiilor să se transforme în adevărate competiții, astfel încât școlile să obțină venituri cât mai amri din închirierea respectivelor spații”, a precizat viceprimarul Marius Dangă. Acesta a adăugat că, recent, Consiliul Local Municipal (CLM) a modificat hotărârea prin care le era permis unităților de învățământ să închirieze o parte din spațiile proprii, astfel încât 50% din valoarea chiriei încasate să rămână școlilor, iar cealaltă jumnătate să revină Primăriei. O altă noutate, anunțată de viceprimar, se referă la obligativitatea conducerilor unităților de învățământ de a anunța public, pe site-ul Primăriei municipiului Iași, precum și în cotidianele locale, datele de organizare a licitațiilor pentru închiriere spațiilor respective.
Licitațiile pentru închirierea spațiilor școlilor vor fi anunțate pe site-ul Primăriei
Filed in: Administrație, Informațía zilei