Începând cu luna martie, consumatorii din piaţa reglementată de energie electrică ai E.ON Energie România vor primi facturile după modelul unic la nivel naţional, conform Ordinului nr. 88, din 24 iunie 2015 al Autorităţii Naţionale de Reglementare în domeniul Energiei. Noul format al facturii conţine informaţii de interes pentru consumatori, după cum urmează: * Pagina FACTURĂ FISCALĂ cuprinde elemente esenţiale privind emiterea, valoarea şi plata facturii, precum şi datele de contact pentru deranjamente şi serviciul clienţi; * Pagina DETALII FACTURĂ FISCALĂ conţine informaţii detaliate utilizate la elaborarea facturii: informaţii de natură tehnică, valori ale indecşilor, perioadă de consum, modalitatea de măsurare şi cantitatea consumată, facturi neachitate etc. Alături de noua factură de energie electrică, consumatorii E.ON Energie România vor primi şi un rezumat simplu al contului curent, care îi va ajuta să afle rapid valoarea soldului la zi. Acest rezumat este prezentat pe prima pagină şi are un rol informativ. Consumatorii care au neclarităţi privind furnizarea energiei electrice, valoarea facturii, plăţi înregistrate, istoricul de consum sau alte informaţii generale referitoare la derularea contractului sunt rugaţi să contacteze E.ON Energie România prin unul din canalele de comunicare, respectiv telefonic, la unul din numerele 0800 800 366 sau 0800 800 900, apel gratuit din orice reţea de telefonie, prin e-mail, la adresa serviciiclienti@eon-romania.ro, prin intermediul portalului E.ON Myline (este necesară crearea unui cont de client), prin fax, la numărul 0265 200 367, prin poştă, la adresa OP 1, CP 10 Târgu Mureş, sau prin intermediul Centrelor de Relaţii Clienţi.