Camera de Comerţ şi Industrie (CCI) Iaşi va găzdui joi, 10 noiembrie, în premieră, un eveniment din seria “Customer Care Conference & Expo” – cea mai importantă serie de evenimente dedicate industriei de customer care din Europa de Est. Ajuns la cea de a 15-a ediţie, acest tip de eveniment a atras până în prezent peste 45 speakeri internaţionali, o sută de speakeri români şi 2.000 de participanţi. Evenimentul se adresează industriilor: IT&C, outsourcing, banking, telecom, advertising & media, servicii de curierat, training & consultanţă, asigurări, sănătate, retail, HR, siguranţă la locul de muncă. Subiecte abordate în cadrul “Customer Care Conference” Iaşi se referă la Tactici eficiente în comunicarea de afaceri; Implementarea unui program de instruire şi dezvoltare a abilităţilor angajaţilor; Noul trend al conceptelor Coaching & Training; Formarea şi perfecţionarea profesională, ca un instrument-cheie de retenție a angajaților; Impactul social media privind strategia şi procesul de recrutare; Perspective e-recrutare; Recrutare inovatoare într-un mediu corporatist conservator; metodologie, tehnologie, proces; Soluţii de gestionare a cifrei de afaceri și performanței angajaților; Obţinerea satisfacției şi motivarea la locul de muncă prin feedback eficient.