Primăria Municipiului Iași informează contribuabilii, persoane fizice și juridice, că programul încasării de taxe, impozite, contribuţii şi a altor sume datorate bugetului local pentru perioada 26 decembrie 2016 – 9 ianuarie 2017 va fi următorul:
- în data de 26 decembrie 2016 nu se lucrează;
- pentru perioada 27 – 30 decembrie 2016 programul de lucru se va desfășura între orele 8.30 – 16.30, cu excepșia zile de joi, 29 decembrie 2016, când programul este între orele 8.30 – 18.30;
- în data de 2 ianuarie 2017 nu se lucrează;
- pentru perioada 3 – 6 ianuarie 2017 se vor încasa doar amenzi, taxe extrajudiciare de timbru, taxe judiciare de timbru şi orice alte sume restante aferente perioadei, până la 31 decembrie 2016 – program de lucru între orele 8.30 – 16.30, cu excepția zile de joi, 5 ianuarie 2017, când programul se va desfășura între orele 8.30 – 18.30.
Începând cu data de 9 ianuarie 2017, se vor încasa toate impozitele, taxele, contribuţiile şi alte sume datorate bugetului local, inclusiv cele aferente anului 2017, în regim de program normal, respectiv zilnic între orele 8.30 – 16.30, cu excepţia zilelor de joi, când programul este 8.30 – 18.30.
Încasările se efectuează la casieriile din bd. Ștefan cel Mare şi Sfant nr.11 – 15, la camera 3 (corpul B, etajul I), la camera 15 (corpul B, parter) din imobilul situat în curtea interioară a Primăriei Municipiului Iaşi, cât şi la centrele de încasare din: Tătăraşi (str. Vasile Lupu nr. 82), Nicolina (str. Petre Ţuţea nr. 2), Păcurari (șos. Păcurari nr. 34), Alexandru cel Bun (str. Tabacului nr. 1), Frumoasa (b-dul Poitiers nr. 22 – 26), în sediul din bd. Primăverii nr. 36 – Serviciul de înmatriculări, eliberări permise şi paşapoarte, în sediul din șos. Naţională nr. 43 – Direcţia de Administrare a Patrimoniului Public şi Privat Iaşi .
Aducem la cunoștință contribuabililor că plăţile se pot efectua, de asemenea, prin virament cu ordin de plată şi online prin e-commerce sau ghiseul.ro.
Biroul de Presă al Primăriei Municipiului Iaşi