Luni, 17 iulie, va fi organizată o nouă sesiune de examinare a persoanelor fizice în vederea obţinerii atestatului de administrator de imobile. Persoanele care în prezent au absolvit cursuri de pregătire în domeniu, dar nu sunt atestate, pot să solicite înscrierea în vederea susținerii examenului în baza unei cereri, la care sunt anexate documentele solicitate. Dosarul se verifică de reprezentantul comisiei de atestare (Serviciul Asociații Proprietari cu sediul în șos. Naţională, nr. 43), după care se depune prin Registratura Primăriei Municipiului Iași. Termenul de depunere a dosarelor este 30 de zile de la data publicării prezentului anunț. Calendarul procedurii de atestare a persoanelor fizice care doresc să devină administratori de imobile, respectiv informații legate de locul și ora susținerii examenului scris și interviu, vor fi anunțate atât prin afișare la avizierele Primăriei Municipiului Iași, cât și pe pagina de internet a instituției. Termenul limită de depunere a dosarelor este data de 10 iulie, lista cu candidaţii admişi pentru examinare urmând să fie publicată pe data de 12 iulie. Proba srisă a examenului este programată pe data de 17 iulie, iar afişarea rezultatelor la proba scrisă pe data de 19 iulie. Depunerea contestaţiilor în urma afişării rezultatelor la proba scrisă se poate face pe data de 21 iulie, iar afişarea rezultatelor contestaţiilor pe 24 iulie. Proba interviului va fi susţinută pe data de 26 iulie, în timp ce depunerea contestaţiilor pentru proba de interviu se poate face pe 27 iulie, rezultatele în urma contestaţiilor urmând a fi afişate pe 31 iulie. Candidaţii declaraţi respinşi la sesiunile anterioare privind examenul de obţinere a atestatului de administrator de imobile pot participa la o nouă sesiune de atestare în baza unei cereri, cu actualizarea dosarului, după caz, și achitării taxei de examinare.