Cu ocazia Sărbătorilor de iarnă, Primăria acordă ajutoare sociale persoanelor defavorizate din municipiu

Aproximativ 21.000 de pensionari cu pensii până în 700 de lei (salariul de bază minim brut pe țară, garantat în plată, precum și circa o mie de copii cu dizabilități din municipiul Iași vor beneficia în perioada următoare de măsuri de sprijin, care vor consta în acordarea de beneficii de asistență socială în bani, sub formă de tichete valorice sociale și în natură, anunță reprezentanții municipalității. Potrivit H.C.L. nr. 240/29.07.2011, carnetele cu tichete valorice sociale constau în carnete de cite cinci tichete a câte 10 lei/tichetul, respective 50 de lei carnetul. Tichetele urmează să gie distribuite începând cu data de 3 decembrie, la centrele de cartier ale Primăriei, sediul Direcţiei de Asistenţă Comunitară din Şoseaua Naţională (sau “Piramida lui Dubeţ”), Căminul de Pensionari “Sfânta Cuvioasă Parascheva”, Cantina de Ajutor Social – Sf. Andrei, nr. 70, Centrul de zi “Prichindel” – Str. Plăieşilor, nr. 9, condițiile de acordare a ajutoarelor valorice fiind: cupon de pensie, certificat de încadrare într-o formă de handicap, buletinul sau cartea de identitate a solicitantului sau a susţinătorului legal (în copie şi original). De asemenea, după cum a declarat Luminița Munteanu, directorul executiv al Direcției de Asistență Comunitară (DAC) Iași, aproxiamtiv 1.200 de copii cu vârsta până în 14 ani, proveniţi din familii aflate în situaţie de risc, existente în monitorizarea DAC, a căror părinți au un venit net pe lună până în 700 de lei pe membrul de familie, vor primi pachete în valoare de 100 de lei, condițiile de acordare fiind: cerere depusă la sediul Direcţiei de Asistenţă Comunitară, din str. M. Varlaam 54, din data de 29 noiembrie 2012 până pe data de 7 decembrie 2012 inclusiv, program de lucru 08.00 – 16.00 și evaluarea solicitărilor prin anchetă socială. Cererea va trebui să fie însoțită de următoarele documente doveditoare: cctele de identitate ale solicitantului şi ale membrilor familiei, certificatele de naştere ale copiilor, alte acte privind componenţa familiei, adeverinţe de salariat, cu menţiunea salariului net, cupon de pensie, cupon de indemnizaţie, alte surse de venit – orice document justificativ. Pachetele vor putea fi ridicate începând cu data de 10 decembrie 2012, de la sediul DAC, din Şos. Naţională, nr.43 (Piramida lui Dubeţ), între orele 08.00 – 16.00, pe baza actului de identitate al susţinătorului legal.

Filed in: Administrație, Informațía zilei

Comments are closed.

;