Sute de ieşeni au venit cu colindul la finalul săptămânii trecute la automatul Coca-Cola, amplasat în Palas Mall şi au cântat împreună pentru o cauză bună.
În fiecare oraş în care se opreşte, aparatul Coca-Cola cuantifică intensitatea cu care cântă fiecare grup de colindatori, iar amplitudinea sunetului ia forma unei donații către o cauză nobilă. Astfel, cu cât sunt mai mulți colindători, cu atât devine mai mare donația pentru a oferi sprijin celor care au nevoie. Dacă am putea face o donație colindând, oare am cânta pentru a oferi spijin celor din jur? – așa sună provocarea inedită pe care Coca-Colaa lansat-o de sărbători. „Colindul meu a mers către o cauză bună. Am strâns în jurul automatului şi alţi oameni. Am cântat cât de tare am putut cu toţii. Să faci bine nu este atât de greu. În unele cazuri, nu trebuie decât să vrei să fii mai bun”, a spus Tudor Anghel, un colindător ieşean de 30 de ani. “Cred cu tărie că energia şi sursa de bunătate a acestei lumi suntem chiar noi. De la această premisă am plecat şi în dezvoltarea campaniei ”Motive să Credem”, prin care căutăm acele motive pentru care merită să credem într-o lume mai bună. Încă de la debutul campaniei am primit mii de motive, fiecare special în felul lui, lucru care ne-a aratat, încă o dată, că reușim, zi de zi, să fim parte din viața consumatorilor noștri. Acum, de sărbători, ne-am propus să mergem un pas mai departe și să îi motivăm pe fani să devină ei înșiși, prin acțiunile lor, o sursă de speranță pentru cei care au nevoie de ea. Automatul Coca-Cola va colinda țara în luna decembrie pentru a ieși în calea celor care vor să facă o faptă bună.”, a declarat Nicoleta Eftimiu, Sparkling Soft Drinks Senior Activation Marketing Manager – România & Moldova. După ce a strâns mii de motive pentru care merită să credem într-o lume mai bună, pe site-ul www.motivesacredem.ro, Coca-Cola continuă campania Motive să credem cu lansarea primului aparat din România care primește cu colindul – Automatul Coca-Cola. În perioada 01-25 decembrie 2012, Coca-Cola ne propune să devenim noi înșine surse de speranță și motive de bucurie, oferindu-ne ajutorul necondiționat și participând la un act de bună credință. Pe lângă Iaşi, automatul Coca-Cola a primit, până acum, colindele locuitorilor din Bucureşti, Constanţa şi Braşov. Automatul urmează să ajungă atăzi la Ploieşti, iar în zilele următoare laCraiova, Timişoara şi Oradea. Campania ”Motive să Credem” este o campanie integrată, dezvoltată la nivel național, promovată prin spot TV, activări în mediul online şi mobil, afişaj stradal şi promovare în cinematografe. Mai mult, reprezentanţi ai blogosferei româneşti s-au implicat în această îniţiativă şi şi-au împărtăşit motivele de a crede într-o lume, înspirând mii de utilizatori din mediul online.