În cursul acestui an, Primăria va demara alte lucrări importante de modernizare a infrastructurii aferente transportului în comun din municipiu, este vorba despre înlocuirea căii de rulare a tramvaielor de pe tronsonul Podu Roș – CUG (în cadrul proiectului privind dezvoltarea și reabilitarea arterei funcționale sud a orașului) și, respectiv, modernizarea liniei de tramvai de la Bazar la Piața ”Doi Băieți”. Anunțul a fost făcut de viceprimarul Mihai Chirica, care a precizat că, dacă în cazul ultimului proiect, lucrările ar putea începe chiar din această primăvară, în ceea ce privește investiția de la Podu Roș către CUG, aceasta va demara abia după finalizarea ultimelor aspecte legate de etapele de evaluare de către specialiști a proiectului. Linia de tramvai de pe tronsonul Podu Roș – CUG, în lungime de 8,2 km, a fost desființată în anul 1997, în urma unui accident care a avut ca principală cauză starea proastă a șinelor. În cadrul proiectului care prevede dezvoltarea și reabilitarea arterei funcționale sud a orașului este inclusă, de asemenea, modernizarea părții carosabile și a trotuarelor din zonă, precum și realizarea unei piste pentru bicicliști pe ambele sensuri de mers. ”Proiectul mai presupune lucrări complexe la Pasajul Nicolina şi la podurile de pe bulevardul cu acelaşi nume. Investiţia se ridică la 20 de milioane de euro, fonduri nerambursabile. În ceea ce privește lucrările la celălalt tronson de cale de rulare a tramvaielor din municipiu (Bazar – Piața ”Doi Băieți”), Mihai Chirica a afirmat că în urma modernizării acestuia va fi închis complet ”inelul” care face legătura cu cartierul Tătărași. Viceprimarul a anunțat că în acest an este foarte posibilă și începerea proiectării lucrărilor de modernizare a altor două tronsoane de linie de tramvai din municipiu. ”Intenționăm să supunem spre aprobare Consiliului Local Municipal, în propunerea de buget pentru acest an, proiectarea a două tronsoane de linie de tramvai. Este vorba despre linia din Bucşinescu până în Calea Chişinăului şi a celei din ”5 Drumuri” până în strada Nicoriţă, practic până în zona străzii Pădurii, acolo unde linia este destul de distrusă. În felul acesta, infrastructura în ceea ce privește calea de rulare a tramvaielor din municipiul Iași va fi cea mai bună din România”, a subliniat Mihai Chirica.