Serviciul Call Center al ApaVital va fi reorganizat

Începând cu data de 1 martie 2013, serviciul Call Center din cadrul ApaVital va fi reorganizat, fără ca acest lucru să afecteze comunicarea cu clienţii şi intervenţiile în remedierea avariilor sau a disfuncţionalităţilor semnalate de către aceştia. Noul program de lucru al serviciului Call Center, apelabil din orice reţea la numărul de telefon 0232.969, este următorul: luni – vineri: 07.00 – 21.00,  sâmbăta, duminica şi sărbătorile legale: 08.00 – 20.00.  Practic, se va renunţa la funcţionarea în tură de noapte a serviciului Call Center, lucru suplinit de Biroul Dispecerat, care va prelua eventualele avarii şi disfuncţionalităţi apărute pe timpul nopţii în reţeaua de distribuţie a apei potabile sau în reţeaua de canalizare. ”Decizia are ca scop eficientizarea acestei activităţi, majoritatea clienţilor apelând la serviciile Call Center, în special pe parcursul zilei. Odată cu noua organizare, numărul de operatori va creşte pe intervalele zilnice orare cele mai solicitate, ceea ce va duce la limitarea numărului de apeluri pierdute şi la fluidizarea traficului de telefonie”, se precizează într-un comunicat de presă al SC ApaVital SA Iași.Conducerea companiei roagă clienţii să dea dovadă de înţelegere şi să solicite sau să transmită informaţii doar în intervalele orare menţionate, pentru a fi preluate de operatorii Call Center. De asemenea, clienţii pot transmite autocitiri, sesizări, reclamaţii, sau pot solicita diverse informaţii şi la adresa de e-mailmedia@apavital.ro.

Filed in: Economic

Comments are closed.

;