5:33 pm - Wednesday November 26, 9321

Dalkia Termo Iași a inaugurat Centrul de Apel Gratuit pentru clienți

Dalkia Termo Iași a lansat oficial marți, 5 martie, Centrul de Apel 24 de ore din 24 , la numărul gratuit de telefon  0 800 800 123 și contractul de abonament / service, respectiv pentru asigurarea non-stop pentru în propriul apartament. Centrul de Apel non-stop 0 800 800 123 (număr gratuit în orice rețea de telefonie fixă sau mobilă) permite oricărui client să sune pentru a solicita informații, a face reclamații, sau a solicita intervenția echipelor tehnice ale Dalkia. Centrul de Apel aparține societății Apa Nova Ploiești (membră a grupului Veolia Apa), fiind localizat la Ploiești. În momentul realizării apelului, comunicarea codului de client operatorului ce preia telefonul constituie un mijloc de a accelera identificarea clientului apelant în baza de date. Clienții ce sună la Centrul de Apel pot fi identificați pe baza adresei de domiciliu complete. Serviciile „după contor” sunt servicii pe care Dalkia le oferă tuturor clienților, chiar în zona lor de proprietate. Conform contractului de furnizare a energiei termice, valabil la nivel național, responsabilitatea contractuală a furnizorului de termoficare se opreste la contor, la branșament, însă aproape întotdeauna, problemele cu care clienții se confruntă în ceea ce privește alimentarea cu apa caldă și căldură sunt localizate dincolo de contor, la instalațiile interioare de energie termică, aflate în proprietatea lor. ”În acest sens, societatea noastră a lansat oficial Centrul de Apel non-stop dedicat ieșenilor, precum și o serie de servicii suplimentare, pe care le numim „după contor”. În acest fel, echipa noastră oferă clienților un fel de „asigurare”, sub forma unui contract de abonament  / service de trei tipuri (tarife cu TVA inclus). „BRONZE” = 2 lei/lună/apartament, „SILVER” = 4 lei/lună/apartament și „GOLD” = 6 lei/lună/apartament, contract care cuprinde diferite servicii cum ar fi: intervenția tehnică (24/24 ore) pentru limitarea și izolarea defecțiunilor/avariilor apărute în instalațiile interioare de energie termică, inspecția și diagnoza anuală asupra stării tehnice a tuturor instalațiilor interioare de energie termică, inspecția și diagnoza anuală asupra stării tehnice a instalațiilor interioare de utilizare a apei reci (fără canalizare), raport anual cu detalii asupra stării instalațiilor interioare de utilizare a energiei termice (în urma diagnozei “la cald” de mai sus) și apei reci, plus oferta comercială pentru execuția de lucrări cu echipele noastre, raport lunar cu evidențierea tuturor intervențiilor efectuate de echipele Dalkia Termo Iași, pe baza contractului de abonament, raport lunar al situației  financiare contractuale dintre Dalkia Termo Iași și client, evaluarea anuală a consumului sezonului anterior de încălzire, însoțit de recomăndari privind măsurile necesare a fi aplicate de client în vederea eficientizării. PROMOȚIE DE LANSARE, VALABILĂ PÂNă DE PAȘTI (5 MAI 2013): toate contractele de tip “GOLD” (adică 6 lei pe lună pe apartament) semnate pe minim doi ani beneficiaza de șase luni gratuitate la plata abonamentului; toate contractele de tip “SILVER” (adică 4 lei pe lună pe apartament), semnate pe minim doi ani beneficiază de patru luni gratuitate la plata abonamentului. 

Filed in: Economic, Informațía zilei

Comments are closed.

;