Program special de încasare a taxelor şi impozitelor locale pe perioada Sărbătorilor

În perioada 24 decembrie 2019 – 6 ianuarie 2020, programul de încasare a impozitelor, taxelor, contribuţiilor şi a altor sume datorate bugetului local de către contribuabilii persoane fizice și persoane juridice va fi unul special, informează într-un comunicat, Direcţia Generală Economică şi de Finanţe Publice Locale (DGEFPL). Astfel, în data de 24 decembrie 2019, programul de lucru va fi între orele 8.30 -16.30. În perioada 25 – 29 decembrie 2019 nu se lucrează. În perioada 30 – 31 decembrie 2019 programul de lucru se va desfășura între orele 8.30 – 16.30, iar în perioada 1 – 5 ianuarie 2020 centrele de încasare vor fi închise. Începând cu data de 6 ianuarie 2020 se vor încasa toate impozitele, taxele, contribuţiile şi alte sume datorate bugetului local inclusiv cele aferente anului 2020, în regim de program normal, respectiv de luni până vineri între orele 8.30 – 16.30, cu excepţia zilei de joi, când programul este 8.30 – 18.30.  Contribuabilii persoane fizice şi persoane juridice care efectuează plata  impozitelor  până pe 31 martie 2020 inclusiv nu datorează majorări de întârziere şi beneficiază de bonificaţie de 5% dacă achită impozitul pe întregul an 2020. “Neplata până la scadenţă a impozitelor şi taxelor locale atrage după sine majorări de întârziere de 1% pentru fiecare lună sau fracţiune de lună, începând cu ziua imediat următoare termenului de scadenţă şi până la data stingerii sumei datorate, inclusiv, şi obligă organul fiscal la declanşarea executării silite urmată de aplicarea efectivă a măsurilor de executare (popriri, aplicarea de sechestre etc.) în conformitate cu legislaţia națională în vigoare”, precizează reprezentanţii DGEFPL Încasarile în numerar, cât şi prin intermediul terminalelor POS care permit utilizarea cardurilor, se efectuează atât la casieriile de la sediul central din bd. Şefan cel Mare şi Sfânt nr. 11 – 15, la camera 3 (corpul B, etajul I), la camera 15 (corpul B, parter) din imobilul situat în curtea interioară a Primăriei Municipiului Iaşi, cât şi la Centrele de Cartier, după cum urmează:

  1. Tătăraşi, str. Vasile Lupu nr. 82, telefon 0232.277.310;
  2. Nicolina, str. Petre Ţuţea nr. 2, telefon 0232.227.517;
  3. Păcurari, şos. Păcurari nr. 34, telefon 0232.276.787;
  4. Alexandru cel Bun, str. Tabacului nr. 1, telefon 0232.253.160;
  5. Frumoasa, b-dul. Poitiers nr. 22 – 26, telefon 0232.223.031;
  6. Ghişeul din clădirea situată în şos. Naţională nr. 43, telefon 0232.264.246.

De remarcat că plăţile se pot efectua atât în numerar, cât şi prin virament cu ordin de plată şi online prin e-commerce sau ghiseul.ro.

Filed in: Administrație, Informațía zilei

Comments are closed.

;