Pandemia actuală a adus numeroase schimbări pentru afaceri și nu doar în plan economic. O companie software din Iași este în situația inedită de a „reboteza” o aplicație auto care împarte numele cu boala cauzată de noul coronavirus.
Dezvoltatorii aplicației COVID lucrau la acest produs de peste un an de zile și au lansat o versiune beta în această primăvară, pentru a ajuta persoanele care vor să se ocupe de reparația mașinii fără a se deplasa la service. Lansarea a avut loc sub un nume provizoriu, ConstatareVideo, din dorința de a nu amâna accesul șoferilor și al mecanicilor auto la un instrument care le ușurează viața, în special în contextul limitărilor de circulație pe timpul stării de urgență. Echipa din spatele aplicației este amuzată de situație; deși planurile i-au fost date peste cap, se bucură că a evitat la limită să investească în promovarea unui brand cu o conotație negativă. Pentru a asigura continuitatea serviciului, site-ul și instrumentele ConstatareVideo.ro vor funcționa provizoriu sub acest nume, până la finalizarea noii identități. Florin Mare, managing partener Boomerang, consultant branding: „COVID era un nume funcțional, care sumarizează cu ce se ocupă afacerea sub forma unei prescurtări de la Constatare Video. Am decis să construim un nume nou, inventat, care nu poate fi confundat cu nimic și pe care să îl putem consolida ca un brand puternic”. Aplicația realizează comunicarea devizelor de service și acceptul clientului pentru lucrări și piese, într-un mod rapid și simplu. Operatorul din service trimite un link cu o constatare video clientului, în care sunt incluse recomandările de piese și operațiuni. Clientul acceptă sau refuză cu doar câteva click-uri, iar această comandă ajunge la service și mașina poate intra în reparații. Constatarea video poate fi folosită de oricine, fără abonamente lunare sau costuri de instalare. Toate detaliile sunt disponibile pe ConstatareVideo.ro. Andrei Dănilă – CEO la Code932, compania dezvoltatoare: „Ideea constatării video ne-a venit din experiențele personale legate de mașini, când trebuia să mergem în service pentru a fi de acord cu anumite operațiuni sau încercam să comunicăm prin mesaje, pe care ne era dificil ulterior să le mai identificăm pentru a vedea ce am confirmat și ce nu”. Code932 este o companie 100% românească, cu o experiență de peste 15 ani, specializată în tehnologie și digitalizare, concentrată pe eficientizarea activității companiilor.
O aplicație auto care trebuia să poarte denumirea COVID, nevoită să-și schimbe numele
Filed in: Economic, Informațía zilei