Echipele Kaufland România încep vaccinarea împotriva COVID-19

Începând de astăzi, echipele Kaufland România încep vaccinarea împotriva COVID-19, din dorința de a se proteja și de a avea grijă de sănătatea lor și a celor din jur. Kaufland este unul dintre cei mai mari angajatori privați din România, cu o medie de aproximativ 15.000 de angajați. Angajații din retail fac parte dintr-un segment cheie, cu rol esențial, prioritizat de autorități în etapa a doua din cadrul Strategiei de vaccinare. ,,În fiecare zi, cei din linia întâi duc o luptă grea. Sunt deosebit de recunoscător în numele întregii echipe Kaufland că suntem printre primii care vor beneficia de această soluție mult-așteptată de o lume întreagă: speranța unui viitor fără frică”, declară Marco Hößl, CEO Kaufland România și Republica Moldova.  Angajații Kaufland România din magazine, depozite și birouri, se vor vaccina începând de azi, conform programărilor din cadrul platformei oficiale de vaccinare. ,,Suntem de azi mai puternici în fața virusului care ne-a transformat tuturor viețile, iar magazinele Kaufland devin și mai sigure. Și eu mă voi vaccina alături de colegii mei, cărora le mulțumesc că dau dovadă de responsabilitate față de ei și cei din jur, la fel ca până acum”, adaugă Marco Hößl.   Încă de la declanșarea pandemiei, Kaufland România a făcut toate eforturile pentru a avea un spațiu sigur de cumpărături, atât pentru clienți, cât și pentru angajați. Compania a investit astfel peste 20 de milioane de lei în implementarea măsurilor de protecție și prevenție în spațiile sale – magazine, depozite și sedii – și este primul lanț de hipermarketuri care și-a certificat spațiile cu standardul internațional DEKRA, ce atestă că respectă toate măsurile de prevenire a răspândirii Covid-19 și sunt oficial ,,locații de încredere”. Magazinele Kaufland România sunt dotate cu porți de termometrizare contactless la intrare, dispensere automate fără atingere cu dezinfectant de mâini gratuit pentru clienți și angajați, geamuri de protecție la casele de marcat, benzi de semnalare a distanței de siguranță și signalistică ce promovează mesajele de prevenție, igienizarea spațiilor comune e făcută de mai multe ori pe zi, iar angajații au echipamente de protecție de unică folosință și acces la o linie telefonică specială pentru informare corectă și completă.

Filed in: Economic, Informațía zilei

Comments are closed.

;