În contextul achiziționării în anul 2020 a companiilor Carpatina Beverages S.A. și Lipomin S.A., Prodal 94, unul dintre principalii jucători în piața de băuturi spirtoase din România, a devenit partener principal de hidratare al echipei de fotbal CSM Politehnica Iași.
Brand-ul de apă minerală Carpatina a fost relansat în 2021 într-un nou portofoliu de ambalaje și cu o imagine nouă. Ca parte din demersul de repoziționare a brand-ului, sportul devine un pilon important. Fiind o apă minerală cu istorie pe piața din România, Carpatina își propune sa devină un susținător vocal al sportului românesc.
“Suntem bucuroşi că facem parte din colaborarea cu echipa de fotbal CSM Politehnica Iași în calitate de partener oficial de hidratare. Așa cum apa este un element esențial pentru sănătate, și sportul trebuie promovat din ce in ce mai intens ca parte dintr-un stil de viață sănătos sau ca manieră prin care putem să ne dovedim performanța. Ne bucurăm că putem contribui prin brand-ul de apă minerală Carpatina la un nivel mai mare de conștientizare privind hidratarea prin sănătate și sport”, declară Cristina Radu, Marketing Director, Prodal 94 şi Carpatina Beverages S.A.
“CSM Politehnica Iași este un club de tradiție în fotbalul autohton, chiar dacă acum traversează o perioadă, scurtă, sperăm noi, de reașezare. Faptul că astfel de parteneri importanți își asociază imaginea cu cea a grupării din Copou denotă că suntem pe drumul cel bun și că am făcut pași corecți până acum. Sper ca alături de noii noștri parteneri să ne bucurăm de rezultate frumoase”, afirmă Florin Briaur, Manager Executiv la CSM Politehnica Iași.
Cu o prezență de peste 27 de ani în industria băuturilor alcoolice, atât pe piața din România, cât și la nivel internațional, compania Prodal 94 a achiziționat la începutul anului trecut Carpatina Beverages S.A. și Lipomin S.A., două companii producătoare de apă minerală plată și apă minerală carbogazoasă.
Compania Prodal 94 a dezvoltat constant în ultimii ani portofoliul de produse, aducând alături de brand-urile proprii mărci consacrate la nivel internațional. Brandurile consacrate ale companiei sunt Stalinskaya Vodka, liderul pieței de votcă din România și Wembley London Dry Gin, liderul pieței locale de gin.
Înființată în 1994, compania Prodal 94 SRL este unul dintre cei mai mari jucători pe segmentul băuturilor spirtoase din România și deține un portofoliu propriu de branduri consacrate. Compania este prezentă și pe piețele internaționale produsele sale fiind exportate în peste 24 de țări din Europa, Asia, America de Nord și de Sud.