5:32 pm - Tuesday November 24, 7857

Prima Hiper – farmacie Dr.Max din România s-a deschis la Iași, în Iulius Mall

La aproape 2 ani de la lansarea pe piața din România, Dr. Max, cel mai mare lanț de farmacii din Europa Centrală și de Est, a lansat un nou concept de farmacie – Hiper – farmacia Dr. Max. Lansarea are loc în Iași, în Iulius Mall.

 

Din această lună, Dr.Max a făcut un pas înainte în evoluția sa pe piața locală și a lansat un nou concept, de Hiper – farmacie, pentru a răspunde și mai bine nevoilor românilor. La nivel funcțional, farmacia are o gamă foarte diversă de produse, cu peste 12.000 de tipuri de produse și peste 80 de farmaciști și consultanți.

 

Toate acestea se regăsesc în cei peste 1.000 mp, unde sunt amenajate șase universuri dedicate zonelor de interes pe care le deservește Hiper – farmacia: zona pentru medicamente, inclusiv cele compensate și gratuite, zona cu vitamine&minerale, cea cu produse dermato-cosmetice,  cosmetice și  îngrijire personală, zona dedicată mamelor și copiilor, zona cu aparatură medicală și dispozitive medicale și zona pentru alimentație sănătoasă. Farmacia este situată la parterul Iulius Mall Iaşi.

 

Așa cum și-a obișnuit deja clienții, Dr.Max oferă o experiență complexă, în care gama de produse se completează perfect cu experiența de cumpărare în sine, într-un spațiu plăcut și sigur, cu suportul farmaciștilor și consultanților care le stau la dispoziție.

 

„Ne dorim să facem din Hiper – farmacia Dr.Max un spațiu în care ieșenii să simtă că merită să se oprească pentru că vor avea parte de o experiență completă, de la servicii și produse variate, la prețuri accesibile, la care se adaugă recomandări personalizate din partea farmaciștilor și consultanților  noștri. Lansarea acestui nou concept este în linie cu misiunea brandului de a asculta oamenii, de a le înțelege nevoile și de a acționa în consecință”, a declarat Cezar  Zaharia,  CEO A&D Pharma Group.

 

Lanțul de farmacii Dr.Max deține, în prezent, peste 650 de farmacii în România, și oferă un portofoliu vast de produse și servicii, la prețuri accesibile, pentru toate categoriile de pacienți, punând accent, în special, pe nevoile pacienților cu afecțiuni cronice, ale seniorilor și ale mamelor. Dincolo de oferta propriu-zisă, brandul a mizat pe o abordare profesionistă în toate interacțiunile cu pacienții săi, reușind să câștige încrederea a peste 2.5 milioane de romani care beneficiază de avantajele programului de loialitate Dr.Max.

 

Brandul a intrat pe piața locală la începutul anului 2020, care s-a dovedit a fi atipic din toate punctele de vedere și, cu atât mai mult, relevanța acțiunilor sale a fost foarte importantă pentru români: de la măsurile rapide luate pentru siguranța farmaciștilor și a pacienților săi în perioada pandemiei, până la păstrarea promisiunii de a le oferi constant prețuri speciale, valabile exclusiv cu cardul de loialitate Dr.Max.

 

Dr.Max este prezent și în Cehia, Slovacia, Polonia, Serbia și Italia și are același obiectiv de a contribui la îmbunătățirea nivelului de sănătate a consumatorilor, oferind o gamă extinsă de medicamente și servicii farmaceutice. Dr.Max este un brand modern care are curajul să inoveze și să ridice constant standardele industriei pentru a oferi cele mai eficiente soluții pentru o viață sănătoasă, cu produse de calitate la prețuri accesibile.

 

Despre A&D Pharma Group,  parte din familia Dr.Max

   

Cu o experiență de peste 25 de ani pe piața locală, A&D Pharma este unul dintre cele mai mari grupuri farmaceutice din România, care oferă servicii de retail farmaceutic și distribuție de medicamente, având o cifră de afaceri de peste 900 de milioane de Euro în 2019 și peste 5000 de angajați. A&D Pharma deține două linii de business, ambele de importanță strategică: linia de distribuție de medicamente și linia de retail pharma. Pentru informații suplimentare despre brandul Dr.Max, accesați website-ul www.drmax.ro.

 

Despre Iulius Mall Iași

 

Iulius Mall Iaşi a fost inaugurat în aprilie 2000, la acea dată fiind primul mall construit în afara Bucureştiului şi al doilea din ţară. Destinaţia de shopping care a dat startul unui nou stil de viaţă include peste 110 magazine ale unor renumite branduri internaţionale, cinematograf multiplex cu 5 săli, o zonă de food court, Supermarket, restaurante și cafenele, club de bowling şi biliard, precum şi o zonă dedicată activităților creative și educative pentru copii și tineri.

 

Filed in: Economic, Informațía zilei

Comments are closed.

;