5:13 pm - Monday April 20, 7035

UAIC a câștigat o finanțare de peste 6,2 milioane de lei pentru susținerea competitivității în cercetare-dezvoltare și inovare

Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” din Iași (UAIC) a primit aprobarea unei finanțări de peste 6,2 milioane de lei pentru implementarea proiectului „Susținerea competitivității în cercetare-dezvoltare și inovare prin dezvoltarea capacității instituționale a Universității „Alexandru Ioan Cuza” din Iași (UAIC-INOV-IMP2)”.

Proiectul UAIC-INOV-IMP2 își propune consolidarea cercetării multidisciplinare și intersectoriale și a colaborărilor naționale sau internaționale în cercetare, dezvoltarea de facilități pentru susținerea transferului tehnologic, asigurarea unei infrastructuri de cercetare puternice și moderne, susținerea tinerilor pentru dezvoltarea unei cariere în cercetare, facilitarea tranziției spre Open Science (Știință deschisă) și promovarea unui climat organizațional favorabil colaborării și cooperării. Prin proiect, cadrele didactice și cercetătorii UAIC vor primi sprijin financiar pentru publicarea de articole în reviste indexate Web of Science din cvartilele Q1 (zona rosie) și Q2 (zona galbenă) pentru toate domeniile științifice și din cvartila Q3 (zona albă) și Art & Humanities Citation Index (AHCI) pentru domeniile Științe sociale și umaniste. De asemenea, tinerii cercetători vor putea beneficia de sprijin financiar pentru realizarea de stagii de cercetare (1-6 luni) la universități prioritar din Top 500 și /sau Top 501-1000Academic Ranking of World Universities (ARWU) sau institute de cercetare. Tot în cadrul proiectul va avea loc un eveniment de tipul „Ziua Cercetătorului la UAIC”, cu frecvență anuală.

Perioada de implementare a proiectului „Susținerea competitivității în cercetare-dezvoltare și inovare prin dezvoltarea capacității instituționale a Universității „Alexandru Ioan Cuza” din Iași (UAIC-INOV-IMP2)” este 1 ianuarie 2022-15 iunie 2024, bugetul total fiind de6.266.000 lei.

Filed in: Educație, Informațía zilei

Comments are closed.

;