Lensa, cel mai apreciat magazin de optică din România, a deschis un showroom în Iulius Mall Iaşi

Retailerul român de optică Lensa a deschis, recent, în Iulius Mall Iaşi, un nou magazin, la aniversarea celor nouă ani de existenţă. Pe toată perioada lunii mai, clienții Lensa se pot bucura de reduceri de până la 90% la mii de produse.

 

Situat la parterul Iulius Mall, showroom-ul Lensa, al doilea de acest gen din Iaşi, dispune de un spațiu de vânzare de aproximativ 90 mp şi este dotat cu două cabinete optometrice. Aici, clienții beneficiază de consultații optometrice complet gratuite, pentru a-și verifica acuitatea vizuală. Programările pot fi efectuate oricând, accesând website-ul companiei.

 

Clienții Lensa au la dispoziție peste 450 de modele de ochelari de vedere și de soare, de la branduri de top precum Hugo Boss, Dolce&Gabbana, Carrera, Michael Kors, Jimmy Choo, Ray Ban, Tommy Hilfiger, Versace, Prada și altele, dar și accesorii și soluții de întreținere. Noul showroom din Iulius Mall este al 22-lea din rețeaua de magazine Lensa din România și al șaptelea deschis anul acesta.

 

Pe toată perioada lunii mai, clienții Lensa se pot bucura de reduceri de până la 90% la mii de produse: ochelari de soare, rame de vedere, lentile de contact de vedere și colorate, ochelari pentru calculator, soluții și accesorii.

 

În colecția aniversară sunt incluse produse din portofoliul celor mai cunoscute branduri la nivel internațional: Ray-Ban, Polarizen, Emporio Armani, Guess, Tommy Hilfiger, Hugo Boss, Dolce&Gabbana, Polaroid, etc. De asemenea, gama de lentile de vedere și de contact cuprinde produse de la cei mai importanți furnizori la nivel mondial, precum Essilor, Hoya, Zeiss și Alcon.

 

Campania se desfășoară online, pe Lensa.ro, și în cele 22 de showroom-uri Lensa din toată țara: București, Cluj, Timișoara, Iași, Constanța, Craiova, Brașov, Galați, Pitești, Ploiești, Sibiu, Târgu Mureș, Arad, Oradea, Bacău, Brăila, Buzău, Suceava.

 

Despre Lensa

Lensa.ro este un brand românesc fondat de antreprenorul Daniel Crăciun, care, după nouă ani de existență, s-a poziționat între cei mai mari jucători pe piața de optică din România, având peste 200.000 de comenzi anual. În prezent, compania deține 22 showroom-uri în marile orașe din țară și un magazin online, Lensa.ro.

 

Filed in: Economic, Informațía zilei

Comments are closed.

;