S-a întrerupt furnizarea apei potabile și vrei să știi cât durează intervenția? Sună la Centrul de contact ApaVital, la numărul 0232.969, iar robotul telefonic te va identifica după numărul tău de telefon, în cazul în care acesta există în baza noastră de date.
Prin intermediul unui mesaj audio, vei fi informat că avem o intervenție în zona ta și ora la care estimăm că vom relua furnizarea apei potabile. Mesajul poate fi transmis doar utilizatorilor care au contract direct încheiat cu ApaVital și ne-au transmis numărul lor de telefon, precizează reprezentanții companiei într-un comunicat de presă.
În cazul în care numărul tău de telefon nu este identificat în baza de date, trebuie să urmezi instrucțiunile primite de la robot pentru a intra în legătură cu unul dintre operatorii Centrului de contact și a afla astfel informațiile care te interesează.
În încheierea comunicatului, reprezentanții companiei subliniază că introducerea acestei facilități reprezintă “o parte a efortului ApaVital de digitalizare a activităților de comunicare cu utilizatorii”.