Magazine mult aşteptate, promoţii şi 1.000 de premii la cumpărături, supermarket cu peste 11.000 de produse şi preţuri mici zilnic, concepte locale, gusturi româneşti, servicii utile zi de zi, atmosferă relaxantă. Family Market Miroslava a reuşit să aducă împreună comunitatea, astfel că, în primele patru zile de la deschidere, proiectul a fost vizitat de un număr foarte mare de persoane.
Family Market, cea mai importantă dezvoltare de retail din Miroslava, realizată de compania IULIUS, a fost punctul de întâlnire al locuitorilor din comună, dar şi al celor din localităţile învecinate, care au venit să se bucure de atracţiileproiectului şi să facă shopping la noile magazine.
Un proiect așteptat de comunitatea locală, Family Market a devenit „vecinul” care face din bine mai bine, iar mii de persoane s-au bucurat de weekend-ul inaugural și s-au relaxat în noua destinație de cumpărături. Pe 14 iulie, în ziua deschiderii, încă de la primele ore locuitori de toate vârstele fie au vizitat magazinele,fie s-au relaxat pe băncile din parc de parcă proiectul ar fi fost dintotdeauna parte din comunitatea lor. Promoţiile speciale de la deschidere, premiile oferite la cumpărături, curiozitatea de a descoperi noul concept Family Market şi magazinele sale, toate au contribuit la rezultate peste aşteptări, în cazul unor retaileri chiar peste cele înregistrate în locaţii similare din centre comerciale de tip mall.
Noul concept de supermarket de mari dimensiuni al retailerului Auchan, primul din comuna Miroslava, a fost primit cu entuziasm de comunitatea locală, care a găsit aici de la produse esențiale și alimente de bază, până la mii de produse nealimentare, articole pentru menaj, bricolaj, grădină și multe altele, toate la cele mai bune preţuri. Până pe 31 iulie, clienții care utilizează cardul de fidelitate MyCLUBAuchan în Auchan Miroslava sunt înscrişi automat în marea tombolă care le poate aduce unul dintre cele 5 premii în valoare de 1.000 euro, oferiţi sub formă de bonus pe cardul de fidelitate. Auchan Miroslava are o suprafață de vânzare de peste 2.000 mp și o ofertă de peste 11.000 de produse alimentare și nealimentare.
Și restul locaţiilor din Family Market au atras un număr foarte mare de clienţi, care s-au delectat cu ofertele promoţionale pregătite de magazine cu ocazia inaugurării. Cumpărăturile au fost răsplătite cu aproximativ 1.000 de premii, iar clienţii au în continuare la dispoziţie şi aplicaţia mobilă Fidelity, disponibilă în Google Play şi AppStore. Mecanismul este simplu: scanezi bonul în aplicaţie şi, după validarea bonului de către operator, un procent de 5% din valoarea cumpărăturilor îţi este returnat în portofelul virtual. Banii acumulaţi pot fi transformaţi în vouchere, care pot fi valorificate la magazinele din Family Market Miroslava.
Clienţii descoperă la Family Market o multitudine de magazine şi servicii de care au nevoie zi de zi, acum în proximitatea casei lor, majoritatea dintre acestea fiind operate de antreprenori sau producători locali. Proiectul include: primul magazin din Iaşi al brandului Sinsay, retailerul de tip discounter Pepco, carmangeriile Meat Concept Store, Kosarom şi Vascar, băcăniile La Sibieni și La Bottega, pizzeria şi patiseria La Ciambella, cofetăria Blanca, Teo’sCafe, coffee shop Dolciano, florăria Saria, Mado, Agroland (petshop și produse pentru grădină), cabinetul de analize medicale Praxis, magazinul cu piese auto Autopit, papetăria Papiro, LisnicHair Studio, curăţătoria ecologică Omniclean, plafarul Cătina, Inmedio, CEC Bank, magazinul Cobyul, Let’s Play (spațiu cu jocuri pentru copii) şi altele.
Locuitorii comunei Miroslava beneficiază acum şi de o sală modernă şi spaţioasă, unde pot celebra evenimentele importante din viaţa lor. Sala „Verdi”a brandului CongressHall este situată la etajul întâi al proiectului şi poate să găzduiască petreceri private cu până la 220 de invitați, precum şi evenimente corporate de până la 300 de persoane.
Family Market înseamnă şi primul parc amenajat din comună. 110 arbori din specii variate, 6.000 de arbuşti, gazon special, o fântână arteziană şi statuia „Oda Bucuriei” compun decorul spaţiilor verzi, unde comunitatea se poate întâlni pentru a socializa și a petrece timp de calitate.
Magazinele din Family Market Miroslava sunt deschise zilnic, între orele 9 – 21, iar supermarketul Auchan, de luni până duminică inclusiv, între orele 7 – 22.
Al doilea proiect Family Market este în construcţie în cartierul Bucium şi va fi finalizat în toamnă. Cele două Family Market reprezintă investiţii în valoare totală de peste 23 milioane de euro. Partenerul IULIUS în finanțarea proiectelor este CEC Bank, unul dintre principalii susținători ai antreprenorilor locali.