În primele șase luni de la lansarea de către Dalkia Termo Iași a Centrului de Apel non-stop gratuit 0 800 800 123 au fost primite peste 5.000 de apeluri de la ieșeni, reprezentând 13,5% din numărul total al clienților companiei, care solicitau informații sau intervenții tehnice în teren. ”În ziua de 5 martie 2013, Dalkia lansa Centrul de Apel 24/24 hrs, cu număr gratuit 0 800 800 123, unul din angajamentele asumate de societatea noastră față de ieșeni acum un an, chiar înainte de intrarea în vigoare a Contractului de Delegare, încheiat cu Primăria Municipiului Iași. Cu un total de cca. 5 000 de apeluri și o medie de 840 telefoane pe lună, dintre care 97% preluate în mai puțin de 20 de secunde, Call Center-ul se dovedește a fi un instrument extrem de util de comunicare directă cu consumatorii finali ai sistemului centralizat de termoficare”, a declarat Ana-Maria Icătoiu, Director Comercial, Membru în Directoratul Dalkia Termo Iași S.A. Cei mai mulți dintre ieșenii care au sunat la numărul de telefon gratuit non-stop au solicitat, în principal, informații despre facturi (în special cei care au convenție individuală de plată), informații despre întreruperile în furnizarea energiei termice ocazionate de lucrările de pe Magistrala 2 de termoficare (din cadrul Proiectului European derulat de Primăria Municipiului Iași), intervenții tehnice la instalațiile interioare de apă caldă și căldură, realizate de echipele tehnice de permanență ale Dalkia Termo Iași. Clienții companiei, existenți sau cei potențiali, se pot adresa în vederea obținerii de informații legate de furnizarea agentului termic sau despre celelalte aspecte legate de sistemul de termoficare la numarul de telefon 0 800 800 123 (gratuit, non-stop), pe adresa de email iasi@dalkia.ro, sau direct la Biroul de Relații cu Clienții al Dalkia Termo Iași, din Calea Chișinăului nr. 25.
Centrul de Apel gratuit al Dalkia Termo Iași a înregistrat peste 5.000 de intervenții din partea consumatorilor
Filed in: Economic