Noua siglă a Politehnicii Iaşi, motiv de discordie între conducerea clubului şi suporteri

În cadrul unei ceremonii care a avut loc aseară în Grădina Palas, Politehnica Iaşi şi-a prezentat lotul cu care va aborda noua ediţie a Superligii, competiţie care va debuta pe 14 iulie. De asemenea, în cadrul evenimentului, a fost prezentat noul echipament al echipei şi noua identitate vizuală a clubului.

Noua siglă şi noul logo al Politehnicii Iaşi, minimalist, elegant, inspirat de trecut, gândit pentru prezent și viitor, după cum au explicat oficialii din Copou, nu au fost primite însă cu entuziasm de către fanii prezenţi la eveniment, aceştia arătându-se nemulţumiţi în primul rând de siglă.

“Noul logo reflectă esența clubului. Calul — simbol al orașului — a fost redesenat pentru a etala un aspect bine definit, puternic și îndrăzneț. Ține capul sus, privind hotărât înainte, spre viitor. Are o poziție de luptă, pregătit să apere onoarea clubului și a orașului în fața oricărui adversar”, se arată în comunicatul în care reprezentanţii clubului explică opţiunea aleasă.

“Dungile — elementul distinctiv al tricourilor noastre de joc — au fost integrate în designul calului, într-o manieră imaginativă și eficientă care îi conferă un aspect unic și ușor de recunoscut. Culorile: alb-albastru. Albastrul regal ales de fani reflectă clasa, prestigiul și istoria orașului Iași”, se mai spune în document.

 Potrivit conducătorilor din Copou, noua identitate vizuală este construită “pentru a funcționa optim în această eră a transformării digitale”, având rolul de a intensifica prestigiul brandului Poli Iași, de a consolida legătura clubului cu orașul, dar și de a aduce clubul în atenția unei noi generații de suporteri.

Procesul de rebranding este rezultatul unei colaborări dintre Novossance și Football Brand Designer, iar la baza sa a stat și consultarea publică pe care clubul a organizat-o în perioada 26 mai – 9 iunie 2023. În curând, clubul va lansa și un website complet redesenat, un nou magazin online și o gamă de produse inspirate de noul branding – se mai precizează în comunicatul de presă.

Filed in: Informațía zilei, Sport

Comments are closed.

;