Începând cu data de 30 septembrie 2013, Primăria municipiului Iaşi, prin Direcţia de Asistenţă Comunitară (DAC), va începe distribuirea produselor alimentare pentru beneficiarii stabiliţi prin H.G. nr. 950/2012, înregistraţi până la data de 30.06.2013, conform listelor transmise de Consiliul Judeţean Iaşi. Pentru municipiul Iaşi, categoriile şi numărul beneficiari sunt după cum urmează: beneficiari de venit minim garantat: 582 beneficiari, șomeri indemnizaţi şi neindemnizaţi: 2229 beneficiari, pensionari cu pensia până la 400 lei: 4774 beneficiari, persoane cu handicap grav şi accentuat: 8951 beneficiari, alte indemnizaţii: 126 beneficiari, eroi: 25 beneficiari. Numărul total al beneficiarilor este de 15.883 persoane. Distribuirea se va face zilnic, de luni până vineri, între orele 08,00-15,00, în două locaţii: depozitul Vitalef, din bl.Chimiei nr. 12 – pentru beneficiarii cu numele începând cu literele de la A la M inclusiv, precum şi beneficiarii de VGM (venit minim garantat), depozitul din şos.Naţională nr. 43 – pentru beneficiarii cu numele începând cu literele de la N la Z. Cantităţile de alimente ce vor fi distribuite unui beneficiar, sunt următoarele: făină albă de grâu: 17 kg (ambalaj – pungă de 1kg, respectiv 17 pungi), mălai: 9 kg (ambalaj – pungă de 1kg, respectiv 9 pungi), paste făinoase: 0,5 kg (ambalaj – pungă de 500 g, respectiv o pungă), ulei: 5 l (ambalaj – PET 1 l, respectiv 5 PET-uri), roşii în suc propriu: 0,8 kg (ambalaj – cutie de 800 g, respectiv o cutie), zacuscă: 0,8 kg (ambalaj – cutie de 800 g, respectiv o cutie), conserve carne porc: 1,2 kg (ambalaj – cutie de 300 g, respectiv 4 cutii), miere: 0,250 kg (ambalaj – cutie de 250 g, respectiv o cutie), zahăr: 3 kg (ambalaj – pungă 1kg, respectiv trei pungi). ”La acest moment, în depozite exista 8 din 9 alimente, lipsind conservele din carne de porc, acestea urmând a fi aduse în decursul lunii octombrie 2013. Eliberarea cantităţilor de alimente se face numai persoanelor beneficiare, pe baza BI/CI în original şi care vor semna pentru primirea fiecarei cantităţi de alimente înscrisă în document”, se precizează într-un comunicat al Biroului de presă al Primăriei municipiului Iași.