„Viitorul începe acum”. Kaufland investește 7,5 milioane lei în școlile din România

Kaufland România lansează campania „Viitorul începe acum”, o inițiativă prin care sprijină modernizarea și tehnologizarea școlilor din România. Proiectul este structurat sub forma unui concurs în cadrul căruia școlile din țară pot câștiga premii în valoare totală de 7,5 milioane lei în schimbul punctelor colectate.

Campania a debutat cu posibilitatea de înscriere a instituțiilor de învățământ în cadrul proiectului. După înscrierea pe site-ul www.viitorulincepeacum.ro, școlile vor putea acumula punctele necesare câștigării premiilor, în baza bonurilor de cumpărături din magazinele Kaufland.

În perioada 4 octombrie – 28 noiembrie 2023, fiecare bon fiscal în valoare de minimum 50 de lei reprezintă un punct, pe care clienții îl pot direcționa către școlile pe care le susțin. În plus, pentru fiecare articol achiziționat, dintre cele marcate la raft cu simbolul campaniei, bonul va acumula puncte bonus. Clienții trimit bonurile către școli, pe care acestea le vor înregistra pe platforma pusă la dispoziție de Kaufland. Astfel, instituțiile colectează puncte, pe care le pot schimba ulterior în materiale și echipamente didactice, precum: computere, monitoare, piese de mobilier, seturi de laborator sau articole sportive.

„La Kaufland, credem că o societate are nevoie de educație, pentru a performa pe termen lung. Ne dorim să contribuim la dezvoltarea învățământului din România și să oferim școlilor din mediul rural și urban oportunități pentru a-și îmbunătăți dotările și resursele didactice. Campania „Viitorul începe acum” este un proiect ambițios, care va aduce beneficii importante pentru elevii și profesorii din România”, a declarat Valer Hancaș, Director Comunicare și Corporate Affairs Kaufland România.

Școlile din toată țara sunt invitate să se înscrie pe www.viitorulincepeacum.ro, unde sunt disponibile și detalii suplimentare despre proiect.

Prin campania „Viitorul începe acum”, Kaufland România își reiterează angajamentul de a investi în educație și de a contribui activ la formarea generațiilor viitoare, într-un cadru modernizat și adaptat la noile tehnologii.

Despre Kaufland România

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.500 de magazine în 8 țări, 155.000 de angajați și o rețea de 169 de magazine în România. În 2023, Kaufland România a primit pentru a cincea oară certificarea Best Buy Award, care atestă că este lanțul de magazine cu cel mai bun raport calitate – preț de pe piața locală. Kaufland deține și distincția Customers’ Friend pentru compania cu cele mai bune servicii pentru clienți, acordată de Institutul internațional ICERTIAS, în urma unei analize de piață. Obiectivul companiei este aplicarea celor mai inovatoare tehnologii în domeniul retail, astfel încât clienții să se bucure de produse proaspete, la cel mai bun raport calitate-preț, prin promovarea sustenabilității și a produselor locale.

Filed in: Economic, Informațía zilei

Comments are closed.

;