Un nou instrument de informare a ieşenilor: platformă electronică privind beneficiile sociale

Începând cu luna ianuarie 2024, în cadrul Agenţiei Judeţene pentru Plăţi şi Inspecţie Socială (AJPIS) va deveni funcțională pentru cetățeni o platformă interactivă cu două componente: fișe electronice de informare pentru cetățeni şi, respectiv, calculator personal de analiză a drepturilor sociale.

Platforma a fost dezvoltată în cadrul unui proiect implementat de Ministerul Muncii și Solidarității Sociale (MMSS) în parteneriat cu Agenția Națională pentru Plăți și Inspecție Socială (ANPIS), cu titlul ”Politici sociale performante – strategie pentru implementarea performantă a politicilor familiale” cod MySmis/SIPOCA 129604/704.

Aceasta va putea fi accesată în regim 24 / 24 ore, 7 / 7 zile de pe site-ul Ministerului Muncii și Solidarității Sociale (MMSS), al Agenției Naționale pentru Plăți și Inspecție Socială (ANPIS) cât și de pe toate cele 42 de site-uri ale agențiilor teritoriale (AJPIS), începând cu luna ianuarie 2024.

“Platforma electronică facilitează accesul cetățenilor la informațiile utile privind beneficiile sociale, fără a se deplasa neapărat la sediul instituției în cauză și în plus va avea o interfață de comunicare prietenoasă, directă, ușor de accesat”, a declarat Raluca Nastasă, directror executiv al AJPIS Iaşi.

Filed in: Administrație, Informațía zilei

Comments are closed.

;