Kaufland oferă reduceri egale cu valoare garanției recuperate la returnarea recipientelor SGR

Kaufland România derulează în perioada 6-12 mai o nouă campanie de încurajare a reciclării, cu recompense pentru clienții fideli, care au adoptat acest comportament responsabil. Clienții care aduc la Kaufland recipientele cu sigla „Ambalaj cu garanție” și scanează tichetul valoric și cardul de client la casa de marcat, primesc încă o dată valoarea tichetului, ca reducere în aplicația Kaufland Card.

 

Mecanismul campaniei

Până duminică, 12 mai, clienții care aleg să returneze ambalajele eligibile SGR la orice magazin Kaufland, pot beneficia de avantaje suplimentare. După introducerea recipientelor, automatul eliberează un tichet valoric, pe care clientul îl poate folosi la cumpărăturile efectuate în aceeași perioadă, 6-12 mai, cu condiția să scaneze și Kaufland Card la casa de marcat. Astfel, clienții primesc automat în contul de utilizator din aplicația Kaufland Card un voucher de reducere, cu valoare egală cu cea a tichetului folosit. Voucherul din aplicație este valabil începând cu 23 mai 2024, în toate magazinele Kaufland România. Valoarea acestuia diferă în funcție de numărul ambalajelor returnate, fiind echivalentă cu suma garanției recuperate prin tichetul valoric, cu o limită maximă de 50 de lei pentru fiecare utilizator Kaufland Card. Noua inițiativă face parte din angajamentul continuu al Kaufland de a susține practicile sustenabile și a pune la dispoziția clienților toate mijloacele pentru adoptarea unui stil de viață responsabil. Cu o rețea de automate de colectare, disponibilă la nivel național în toate magazinele sale încă din anul 2021, compania a ajuns în prezent la un număr de 488 de guri colectoare.

Despre Kaufland România

 

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.540 de magazine în 8 țări, peste 155.000 de angajați de angajați și o rețea care a ajuns în prezent la 178 de magazine în România. Asumarea responsabilității ecologice și sociale este un aspect esențial al politicii corporative Kaufland. Crezul companiei constă în ideea că lumea poate fi un loc mai bun prin implicarea fiecăruia, de aceea, în 2018, Kaufland a dezvoltat platforma „Implicarea face diferența”, sub umbrela căreia sunt comunicate toate acțiunile de responsabilitate socială. Cea mai mare parte a proiectelor CSR ale companiei sunt desfășurate în parteneriat cu asociații nonguvernamentale regionale sau naționale și urmăresc implementarea de programe sociale complexe ce se adresează unor grupuri mari de beneficiari.

Filed in: Economic, Informațía zilei

Comments are closed.

;