În paralel cu acțiunile de reînnoire a flotei de tramvaie și autobuze și de amenajare și modernizare a stațiilor de așteptare pentru călători, conducerea Companiei de Transport Public (CTP) desfășoară un program constant de lucrări la sistemul rutier din ampriza căii de rulare (lățimea fîșiei de teren pe care este construit terasamentul drumului – n.r.), realizate în funcție de trafic și de programul mijloacelor de transport, pentru a nu circulația în zonele afectate.
Astfel, potrivit reprezentanților companiei, dacă la sfârșitul anul trecut s-a reușit finalizarea lucrărilor de refacere a sistemului rutier și de decolmatare a rosturilor de-a lungul liniilor de tramvai pe tronsonul dintre intersecția străzilor Bacinschi și Străpungere Silvestru, până la blocul CL 9, care au acoperit, în total, peste 320 de metri cale dublă, anul acesta, până acum, au fost realizate lucrări pentru refacerea sistemului rutier în ampriza căii de rulare pe tronsoanele Pasaj Octav Băncilă – intersecția Moara 1 Mai (782 metri de cale dublă), intersecția str. Gării cu str. Silvestru – intersecția str. Bacinschi cu str. Străpungere Silvestru (233 metri cale dublă), intersecția str. Moara 1 Mai cu str. Canta – Rond Canta (978 metri cale dublă), intersecția str. Muzicescu cu str. Arcu – intersecția str. Arcu cu str. Gării (230 metri cale dublă), intersecția str. Arcu nr. 2-22 (363 metri cale simplă).
„După finalizarea acestor lucrări vom continua cu refacerea și colmatarea rosturilor de-a lungul liniilor de tramvai, urmând ca recepția finală să aibă loc în toamna acestui an. În viitorul apropiat, vom începe lucrările de refacere a sistemului rutier pe tronsonul dintre intersecția str. Gării cu str. Silvestru și Podul de Piatră, pe o lungime de 801 metri cale dublă”, a declarat Carmen Ghercă, purtătorul de cuvânt al Companiei de Transport Public (CTP).